Tjalol, vilket är erat favoritspel? :)
Mitt är Goldeneye 007.
Tjalol, vilket är erat favoritspel? :)
Mitt är Goldeneye 007.
Super Mario 64 & LoZ: OOT :medieval:
Pokémon Snap eller Pokémon Stadium 1/2 :)
Legend of Zelda: Ocarina of Time & Zelda majorasmask helt klart :o
The legend of zelda och Goldeneye 007 :D
↗ till inläggetthisSuper Mario 64 & LoZ: OOT :medieval:
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Banjo-kazooie och paper mario :)
Donkey Kong 64, multiplayer med tre kompisar och en själv är ju galet kul.
OoT och MM, de bästa spelen som någonsin gjorts.
Majoras Mask.
↗ till inläggetLegend of Zelda: Ocarina of Time & Zelda majorasmask helt klart :o
Majoras mask är dålig? Men man får självklart tycka vad man vill. Själv så gillar jag
The Legend of Zelda Ocarina of time.
↗ till inläggetEh nej↗ till inläggetLegend of Zelda: Ocarina of Time & Zelda majorasmask helt klart :o
Majoras mask är dålig? Men man får självklart tycka vad man vill. Själv så gillar jag
The Legend of Zelda Ocarina of time.
Jo, jag tycker det? det är bara en måne som kommer krascha... Vet inte mycket om det ville ha det i julklapp men sen sa jag nej för att den var dålig.
↗ till inläggetDu verkar ha gjort ingående undersökningar för att komma till den slutsatsen, spelet är minst lika bra som ocarina of timeJo, jag tycker det? det är bara en måne som kommer krascha... Vet inte mycket om det ville ha det i julklapp men sen sa jag nej för att den var dålig.
Japp, bara att majoras mask och ocarina of time har likadana templar?
Har många, men favoriten är nog Mario Party 2.
Jag har favoriter i olika genre,
Att spela igenom första gången är helt klart Ocarina of Time (Super Mario är 2:a)
Att bara snabbspela så är det Super Smash Brothers som gäller
Att spela med andra så vinner Mario Kart och Mario Party 2
Det spelet som jag har haft mest roligt med är Mario Kart :lol: jag vet inte hur många timmar som jag och syrran har suttit med det. Vi är väldigt jämna :D
↗ till inläggetOm MM och OOT har likadana tempel så har Wii sports och Halo 3 likadana tempel ocksåJapp, bara att majoras mask och ocarina of time har likadana templar?
DET ÄR OMÖJLIGT, DE ÄR SÅ OLIKA SOM DEM KAN BLI!
Super Mario 64 utan tvekan!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in