Hoppa till innehåll

Psp


Rhino

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

psp 2000 är bäst och det är bra grafik och den är slim och ja den är nödvändig

What?! PSP 300 har minsta lika bra grafik om inte bättre med tanke på dess bättre skärm, den har också en mic och är lika smal och lätt som ett PSP 2000.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

psp 2000 är bäst och det är bra grafik och den är slim och ja den är nödvändig

What?! PSP 300 har minsta lika bra grafik om inte bättre med tanke på dess bättre skärm, den har också en mic och är lika smal och lätt som ett PSP 2000.

 

Han menade att PSP har bra grafik, inte just 2000. P12:a, sluta skolka lektioner.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Kallar du han eller mig P12?

 

Ontopic: Men om du verkligen vill ha ett bra psp så borde du gå för 3000 det är värt att köpa det, sen är det väll det vanligaste nu, jag tror psp 2000 har slutats sålt.

Jag kallar dig för en P12:a. PSP 2000 säljs fortfarande, i webaffärer iallafall. Redigerat av Noodles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oftast slut i lager då.

 

Sen kan du ju försöka komma på några bättre förolämpningar istället för att döda dom i gramatik fel.

 

On: Jag vet inte om trådskaparen fortfarande kollar tråden men om du ska köpa ett PSP, skaffa ett 3000 och chippa/ skaffa CFW på det, du kommer verkligen inte ångra dig. ;)

 

Edit: Skrev 300 ist för 3000. :P

Redigerat av Ibanez
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Oftast slut i lager då.

 

Sen kan du ju försöka komma på några bättre förolämpningar istället för att döda dom i gramatik fel.

 

On: Jag vet inte om trådskaparen fortfarande kollar tråden men om du ska köpa ett PSP, skaffa ett 3000 och chippa/ skaffa CFW på det, du kommer verkligen inte ångra dig. ;)

 

Edit: Skrev 300 ist för 3000. :P

Dem är typ aldrig slut i lager. CFW fungerar inte bra på 3000. Om du ska flasha, skaffa 1000/2000.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

köp PSP 1000.

Den kan man flasha vilken firmware man än har.

jag har den och det funkar perfect.

Skillnaden på alla psp är:

 

PSP 1000 versionerna: Går att flasha och den är tjock

PSP 2000 versionerna: Går att flasha och den är small.

PSP 3000 versionerna: Går att flasha men det blir dyrare.

Nej det är 5.03 och neråt på den också.

 

Tycker fortfarande 1000 eller 2000.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...