Sidney Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Har börjat köra AC2 nu. Har dock ingen minnesenhet i min box. Hårddisk har jag tillgänglig just nu och minneskortet lånar en kompis över dagen. Om jag spelar AC2 nu utan att vara inloggad på någon profil eller spara. Kan jag senare sätta i minneskortet (utan att ha stängt av min box) och spara på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Menar du att du ska sätta i minneskortet medans du spelar...? Ja, det borde ju gå, men det är väl säkrast att vänta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Menar du att du ska sätta i minneskortet medans du spelar...? Ja, det borde ju gå, men det är väl säkrast att vänta :) Ja. Vänta på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Varför sparar du det inte bara på din hårddisk?.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Alla sparfiler jag har på hårddisken blir korrupta om jag kopplar in den i min bannade box, något som jag inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Alla sparfiler jag har på hårddisken blir korrupta om jag kopplar in den i min bannade box, något som jag inte vill.Hände med mig en gång :o Fast det var på fable 2 när jag NÄSTAN hade alla nycklar ....ontopic : Om du lånat ett minneskort ska du väl inte spara på den om han vill ha tillbaka den sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Alla sparfiler jag har på hårddisken blir korrupta om jag kopplar in den i min bannade box, något som jag inte vill. Hände med mig en gång :o Fast det var på fable 2 när jag NÄSTAN hade alla nycklar .... ontopic : Om du lånat ett minneskort ska du väl inte spara på den om han vill ha tillbaka den sen ? minneskortet lånar en kompis över dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.