Erram Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Detta är ett nytt spel som jag har hittat. (Jag kan inte skriva in länkar, för att det blir ref länk...)Spelet liknar MonstersGame och KnightFight men är speciell på sitt alldeles egna sätt. Spelet går ut på att man skaffar en gubbe (antingen Alien eller människa) och skaffar EP, går upp level, startar allians och att försöka höja sin rank på highscorelistan. Om ni vill kan ni gå med i min klan som är på andra plats i highscore listan. Spelet är textbaserat men är minst lika roligt som alla andra spel. Det går utmärkt att spela det samtidigt med andra spel. Som sagt är det ett nytt spel och man har en chans att få en bra rankning=D PS: Jag är människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Ingen som ens vill testa det?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Ingen länk ju. Måste inte vara raf länk bara för det är ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Ingen länk ju. Måste inte vara raf länk bara för det är ett spel.Tänk? sök på google.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Ser inte så tokigt ut, Men jag är inte den som gillar "Aliens" framtiden om vi säger så. Gillar mer medeltiden/Riddartiden, blabla :P Länk för ni som inte orkar: http://www.freedomresist.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 11 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Här är länk till svenska servern Freedomresist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 30 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Nu är jag 11 i sverige =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.