Hivee Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 De två är samma maskin, men har tre olika namn "Slim & Lite" = PAL bara "PSP" = Nordamerika/Japan PSP 3000 = allt annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Jag rekommenderar 1000 för jag har haft det typ i 3 å och den funkar, det är ju det viktigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Jag rekommenderar 1000 för jag har haft det typ i 3 å och den funkar, det är ju det viktigaste bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 De två är samma maskin, men har tre olika namn "Slim & Lite" = PAL bara "PSP" = Nordamerika/Japan PSP 3000 = allt annat Nej.PSP=PSP 1000 PSP Slim & Lite=PSP 2000 PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer. Det är klart att det FÅR gå att flasha. Jag kommer bara inte göra det antagligen. Nej. PSP=PSP 1000 PSP Slim & Lite=PSP 2000 PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000 Bra att veta. Tack :-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 De två är samma maskin, men har tre olika namn "Slim & Lite" = PAL bara "PSP" = Nordamerika/Japan PSP 3000 = allt annat Nej.PSP=PSP 1000 PSP Slim & Lite=PSP 2000 PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000 Nej :/ PSP i Nordamerika och Japan är namnet på PSP-3000, dom har använt det för alla modeller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 (redigerat) De två är samma maskin, men har tre olika namn "Slim & Lite" = PAL bara "PSP" = Nordamerika/Japan PSP 3000 = allt annat Nej. PSP=PSP 1000 PSP Slim & Lite=PSP 2000 PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000 Nej :/ PSP i Nordamerika och Japan är namnet på PSP-3000, dom har använt det för alla modeller Amen, det är ju för att ingen säger jag har ett PSP-3000. Man brukar bara säga det om man är specifik. Redigerat 7 December 2009 av Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) Jag rekommenderar 1000 för jag har haft det typ i 3 å och den funkar, det är ju det viktigaste bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer. Har jag nämnt någonting om att flasha? Nej. + Det finns inget psp som inte går att flasha. Och vad gör skillnaden om det går att flasha? Den e ju endå inte flshad när man köper det så :ng: :ng: Den äljs, var lever du? I stenåldern elr, psp 1000 är samma sak som alla andra, fast skönare att hålla tycker ja. :rambo: Redigerat 8 December 2009 av GangstaLean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 (redigerat) Jag rekommenderar 1000 för jag har haft det typ i 3 å och den funkar, det är ju det viktigaste bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer. Har jag nämnt någonting om att flasha? Nej. + Det finns inget psp som inte går att flasha. Och vad gör skillnaden om det går att flasha? Den e ju endå inte flshad när man köper det så :ng: :ng: Den äljs, var lever du? I stenåldern elr, psp 1000 är samma sak som alla andra, fast skönare att hålla tycker ja. :rambo: den säljs inte iallafall på spelbutiker där psp säljs eller andra affärer vart lever du själv då? i stenåldern säkert. psp 1000 säljs inte mer i spel butiker men om man har tur så kan man få tag på den kanske om nån säljer tillbaka till affären eller nån kanske som säljer till dig. Redigerat 8 December 2009 av ps3games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg