Hoppa till innehåll

Psp Frågor.


Nacke3000

Rekommendera inlägg

Jag rekommenderar 1000 för jag har haft det typ i 3 å och den funkar, det är ju det viktigaste

bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De två är samma maskin, men har tre olika namn

 

"Slim & Lite" = PAL

 

bara "PSP" = Nordamerika/Japan

 

PSP 3000 = allt annat

Nej.

PSP=PSP 1000

PSP Slim & Lite=PSP 2000

PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer.

 

Det är klart att det FÅR gå att flasha. Jag kommer bara inte göra det antagligen.

 

Nej.

PSP=PSP 1000

PSP Slim & Lite=PSP 2000

PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000

 

Bra att veta. Tack :-)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De två är samma maskin, men har tre olika namn

 

"Slim & Lite" = PAL

 

bara "PSP" = Nordamerika/Japan

 

PSP 3000 = allt annat

Nej.

PSP=PSP 1000

PSP Slim & Lite=PSP 2000

PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000

 

Nej :/ PSP i Nordamerika och Japan är namnet på PSP-3000, dom har använt det för alla modeller
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De två är samma maskin, men har tre olika namn

 

"Slim & Lite" = PAL

 

bara "PSP" = Nordamerika/Japan

 

PSP 3000 = allt annat

Nej.

PSP=PSP 1000

PSP Slim & Lite=PSP 2000

PSP Brite(kallas så pga skärmen)=PSP 3000

 

Nej :/ PSP i Nordamerika och Japan är namnet på PSP-3000, dom har använt det för alla modeller

 

Amen, det är ju för att ingen säger jag har ett PSP-3000. Man brukar bara säga det om man är specifik. Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag rekommenderar 1000 för jag har haft det typ i 3 å och den funkar, det är ju det viktigaste

bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer.

 

Har jag nämnt någonting om att flasha? Nej. + Det finns inget psp som inte går att flasha. Och vad gör skillnaden om det går att flasha? Den e ju endå inte flshad när man köper det så :ng: :ng: Den äljs, var lever du? I stenåldern elr, psp 1000 är samma sak som alla andra, fast skönare att hålla tycker ja. :rambo:

Redigerat av GangstaLean
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag rekommenderar 1000 för jag har haft det typ i 3 å och den funkar, det är ju det viktigaste

bara så du vet han ville inte ha en psp som går att flasha han vill ha en vanlig och hur ska man få tag i en psp 1000 den är ju svin gammal säljs säkert inte mer.

 

Har jag nämnt någonting om att flasha? Nej. + Det finns inget psp som inte går att flasha. Och vad gör skillnaden om det går att flasha? Den e ju endå inte flshad när man köper det så :ng: :ng: Den äljs, var lever du? I stenåldern elr, psp 1000 är samma sak som alla andra, fast skönare att hålla tycker ja. :rambo:

 

den säljs inte iallafall på spelbutiker där psp säljs eller andra affärer vart lever du själv då? i stenåldern säkert. psp 1000 säljs inte mer i spel butiker men om man har tur så kan man få tag på den kanske om nån säljer tillbaka till affären eller nån kanske som säljer till dig. Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...