Hoppa till innehåll

Trasigt Uttag?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej jo nu är det så här att min dator verkar ha söner alla mina headsett ( dom blir glapt efter 3/4 dagar ) vet inte om det är head setten eller datorn men jag blir jävligt frustrerad!

Det har gått sönder 5 headsett på ett år nu och jag köpte ett par skull candy förra veckan och dom funkade skit bra i mobilen och så men efter att jag hade kört CS och använt dom till datorn så är dom hur glappa som helst, ibland funkar bara en lur och i bland båda men jag kan inte ha hela kontakten inne i datorn för då låter det ingenting.

Vad tror ni det kan vara? Och kan man köpa till som en liten ljud och multimedia enhet typ som en liten USB station med hörlurar uttag?

Skrivet

Fast kontakt huvudet blir fullt med repor, och sen fungerar det inte i mitt PSP eller Nintedo DS.

Skrivet

Om jag skulle köpa en ny kontakt eller bara klippa av från ett gammalt headsett tror ni att jag kan koppla ihop det då?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...