zanahafeed Skrivet 4 December 2009 Rapport Skrivet 4 December 2009 hej ar det nagon som kan fusk till resident evil 5 hur undviker jag att bli ner rammad i floden utav lastbilen??. nar man sitter pa en lastbil och skjuter med ett maskingevar i level 2-3 tror jag mvh zana Citera
Garone Skrivet 4 December 2009 Rapport Skrivet 4 December 2009 Skjut på en av tunnorna innan lastbilen når dig. Citera
Gäst DarkLight Skrivet 4 December 2009 Rapport Skrivet 4 December 2009 (redigerat) Skjut på en av tunnorna innan lastbilen når dig. Nja, det brukar faktiskt inte fungera alltid, man måste skjuta på lastbilen också, men det är några skott. Redigerat 4 December 2009 av DarkLight Citera
Garone Skrivet 5 December 2009 Rapport Skrivet 5 December 2009 Skjut på en av tunnorna innan lastbilen når dig. Nja, det brukar faktiskt inte fungera alltid, man måste skjuta på lastbilen också, men det är några skott. Vad snackar du om egentligen? Självklart funkar det att skjuta på en av tunnorna... ( nära lastbilen, men jag tror nog att han förstod det utan att jag behövde säga till ) Citera
Gäst DarkLight Skrivet 5 December 2009 Rapport Skrivet 5 December 2009 Skjut på en av tunnorna innan lastbilen når dig. Nja, det brukar faktiskt inte fungera alltid, man måste skjuta på lastbilen också, men det är några skott. Vad snackar du om egentligen? Självklart funkar det att skjuta på en av tunnorna... ( nära lastbilen, men jag tror nog att han förstod det utan att jag behövde säga till ) Jag vet, men ibland så går inte lastbilen sönder så man får skjuta på själva lastbilen. O_o Citera
ImbazFuhrer Skrivet 7 December 2009 Rapport Skrivet 7 December 2009 När jag mötte lastbilen (Ganska länge sedan) så sköt jag mest på chauffören, och lite på tunnorna, ganska svårt första gången man möter den. Dog typ 4 gånger innan jag lyckades. <_< Citera
Rhino Skrivet 8 December 2009 Rapport Skrivet 8 December 2009 RE5 äger.. dröjer ett tag, sköt också på chaffisen. Citera
ossimassi Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Skjut på en av tunnorna innan lastbilen når dig. Nja, det brukar faktiskt inte fungera alltid, man måste skjuta på lastbilen också, men det är några skott. Vad snackar du om egentligen? Självklart funkar det att skjuta på en av tunnorna... ( nära lastbilen, men jag tror nog att han förstod det utan att jag behövde säga till ) Jag vet, men ibland så går inte lastbilen sönder så man får skjuta på själva lastbilen. O_o Men det beror ju på med vilken svårighetsgrad man spelar?? Citera
ImbazFuhrer Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Skjut på en av tunnorna innan lastbilen når dig. Nja, det brukar faktiskt inte fungera alltid, man måste skjuta på lastbilen också, men det är några skott. Vad snackar du om egentligen? Självklart funkar det att skjuta på en av tunnorna... ( nära lastbilen, men jag tror nog att han förstod det utan att jag behövde säga till ) Jag vet, men ibland så går inte lastbilen sönder så man får skjuta på själva lastbilen. O_o Men det beror ju på med vilken svårighetsgrad man spelar?? Jaa, tänkte inte på det, men eftersom han frågar måste det väl vara första gången han spelar den banan?Och man brukar väl börja på första graden? Citera
Gäst DarkLight Skrivet 11 December 2009 Rapport Skrivet 11 December 2009 Skjut på en av tunnorna innan lastbilen når dig. Nja, det brukar faktiskt inte fungera alltid, man måste skjuta på lastbilen också, men det är några skott. Vad snackar du om egentligen? Självklart funkar det att skjuta på en av tunnorna... ( nära lastbilen, men jag tror nog att han förstod det utan att jag behövde säga till ) Jag vet, men ibland så går inte lastbilen sönder så man får skjuta på själva lastbilen. O_o Men det beror ju på med vilken svårighetsgrad man spelar?? Jaa, tänkte inte på det, men eftersom han frågar måste det väl vara första gången han spelar den banan?Och man brukar väl börja på första graden? Säg ingenting om du inte har spelet. Ja, det beror på svårighetsgraden men man skall skjuta både dem röda tunnorna samt själva lastbilen! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.