Nazar Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) kolla in den här videon svin rolig! om folk fortsätter campa då kommer den här killen göra det här http://www.youtube.com/watch?v=fYe7q30MNZc...player_embedded. så himla rolig!. Redigerat 5 December 2009 av ps3games Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 fattar inte det roliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 fattar inte det roliga. aså killen kommer fortsätta göra så tills iw stoppar campers. den kanske var inte så mycket roligt men jag tyckte den var det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 fattar inte det roliga. inte jag heller ps3gamer:läste ditt andra inlägg och fatta ändå det roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Fattar inte heller de roliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Han beskriver sin smärta som han fått av alla campers i MW2s Multiplayer, och skyller det på Infinity Wards. Dum video, inte änns rolig alls. Skit dum tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag tycker ni är ganska taskiga mot honom nu... <_< Men jag håller med, inte så himmla märkvärdigt med den filmen, kanske lite drastiskt sätt att få uppmärksamhet på. :pinch: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Vad ska dem göra åt campers? Införa en sak att om man står stil i 20 sekunder dör man automatiskt? Hatar campers jag med, mest med M16 elr Famas, som är så jävla overpowered. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Vad ska dem göra åt campers? Införa en sak att om man står stil i 20 sekunder dör man automatiskt? Hatar campers jag med, mest med M16 elr Famas, som är så jävla overpowered. Men då kan man ju röra sig fram och tillbaka som hypernoobarna gör när man ska döda dom men som sagt vad ska man göra åt dom, dom är sånna noobs som inte kan banorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Förresten spelar jag inte MW2, bara Cod 4 eller "MW1". :D Men det är för MÅNGA campers där också, som i alla liknande "shoot 'em up" spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 ni tyckte den var inte rolig för att ni fattade ingenting säkert. ok det kanske var inte så himla kul men när han sprang mot trädet lol det var kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 nej, vad är det för kul att nån springer in i ett träd med flit bättre om han hade gjort det av misstag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg