GangsterTwist Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 För det första tycker jag videon sög, den var inte rolig, bara mobbad. Och jag förstår exakt vad som skulle vara roligt. Men jag tyckte inte de var kul. Och för det andra så ska inte tråden ligga här, utan i Humor. (även fast de inte var någon humor i den) Och jag spelar inte MW2, tycker det är dåligt. Och sluta klaga på campers. Om man är bra så kan man överlista noob campers.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 7 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 För det första tycker jag videon sög, den var inte rolig, bara mobbad. Och jag förstår exakt vad som skulle vara roligt. Men jag tyckte inte de var kul. Och för det andra så ska inte tråden ligga här, utan i Humor. (även fast de inte var någon humor i den) Och jag spelar inte MW2, tycker det är dåligt. Och sluta klaga på campers. Om man är bra så kan man överlista noob campers.. jag klagar inte på campers jag ville bara visa videon men ingen fattade ju nåt så tråden kan låsas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Asså inget är roligt, en dum man slänger sig i ett träd, inte roligt, tråden borde anmälas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 What's so funny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg