halopro96 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 så om jag trycker på köp. och så kommer datorn. då finns inte W7 med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 så om jag trycker på köp. och så kommer datorn. då finns inte W7 med?Idiot, har du ens läst vad dom sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 anyways jag har mailat dom och frågat om W7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 du får bara betala frakten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 du får bara betala fraktenmen hur köper jag W7 då?? jag fattar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Fan, be en förälder förklara för dig om du inte fattar! 1. Du köper datorn. 2. Du får datorn. 3. Gå in på http://www.acer.com/windows7upgrade/ 4. Tryck på "Order Now" 5. Välj SVENSKA 6. Tryck på BESTÄLL PAKET 7. Klicka i "JAG GODKÄNNER" och tryck FORTSÄTT 8. Välj SWEDEN. Det kommer kosta dig 158 kr att få paketet. 9. Fyll i all information. Sen kan jag inte hjälpa dig mer, men sen får du Windows 7 hemskickat till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Fan, be en förälder förklara för dig om du inte fattar! 1. Du köper datorn. 2. Du får datorn. 3. Gå in på http://www.acer.com/windows7upgrade/ 4. Tryck på "Order Now" 5. Välj SVENSKA 6. Tryck på BESTÄLL PAKET 7. Klicka i "JAG GODKÄNNER" och tryck FORTSÄTT 8. Välj SWEDEN. Det kommer kosta dig 158 kr att få paketet. 9. Fyll i all information. Sen kan jag inte hjälpa dig mer, men sen får du Windows 7 hemskickat till dig. ok men WTF #be en förälder om hjälp" FK U Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Ja, om den senaste sida med inlägg har varit, för din del, hjälpande inlägg och du kollar blint så är det inte konstigt att man blir lite frustrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Fan, be en förälder förklara för dig om du inte fattar! 1. Du köper datorn. 2. Du får datorn. 3. Gå in på http://www.acer.com/windows7upgrade/ 4. Tryck på "Order Now" 5. Välj SVENSKA 6. Tryck på BESTÄLL PAKET 7. Klicka i "JAG GODKÄNNER" och tryck FORTSÄTT 8. Välj SWEDEN. Det kommer kosta dig 158 kr att få paketet. 9. Fyll i all information. Sen kan jag inte hjälpa dig mer, men sen får du Windows 7 hemskickat till dig. ok men WTF #be en förälder om hjälp" FK U be din morfar då, draghon har den mest förståliga guiden hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.