Lynott Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Fast, har du vista så är Windows 7 mycket bättre :).Har man vista så är allt mycket bättre. Låt oss inte överdriva ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 6 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 (redigerat) http://www.webhallen.com/prod.php?id=102678 :D JA! Ska faktiskt tänka på saken Jag har windows xp... Men jag tror det är värt det, sen i februari, så har jag födelsedag, då önskar jag mig en FET skärm, tack för tipset Men det finn ett problem, jag har easycap och Många programer och saker som inte kommer funka till 7... kanske ett annat förslag Redigerat 6 December 2009 av GangstaLean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Kolla på sidor som säljer saker du gillar. Att be andra hitta saker kommer nog bara göra dig sur sen när du hittar ngt mycket bättre själv. Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg