Rhino Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Vad ska man önska sej? asså hittar inget längre. när man va liten önskade man sej en tågbana, sen räckte det. inte nu inte! vad ska ja önska mej? älskar att lira spel på min ps3'a så om ni kan något grymt spel eller någon annan bra sak kan ni väl svara? vill ha en lyckad födelsedag med mycket kuligt ;) PS: Är inte så jävla bortskämd som det låter.. ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 (redigerat) Hur gammal är du? Blir svårare att hitta presenter när man är äldre. Jag har nog haft svårt att hitta det sen jag var 13-14. Redigerat 5 December 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Är 13 den 18onde ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Tja, om du inte kommer på nåt så gör det egentligen inget. Att spendera pengar för att fira någon låter fel om man tänker på det, riktiga gåvor har inget pris. Om du inte kommer på något du vill ha så kan du vänta med det tills efter du fyllt år. Jag kom inte på något till min födelsedag i år men jag köpte en ipod en vecka efter istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Hmm.. Okej! psp hade varit najs.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Mulle Meck bygger en båt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Onödig tråd. Surfa omkring på lite sidor som säljer saker du är intresserad av och se om du hittar ngt själv, det lönar sig. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg