Hoppa till innehåll

Vad Önskar Ni Er

GangstaLean

Rekommendera inlägg

Man skriver allt man önskar sig i andra tråden -.-

Anledningen till att så många skriver om tv-spel är att detta är ett spelforum.

Läst första inlägget?

Det jag undrar är vad det står på era önskelistor som ska ha med spel att göra.

Alltså vad är det för spelrelaterade saker som står på just din önskelista?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Det är luxaxix som försöker vara moderator, fast det inte ens e nära

Som jag redan sagt så har inte jag anmält den andra tråden.

För det andra så "leker inte jag moderator", utan stör mig bara otroligt på alla P12:or som ska spamma ut egna trådar för att få Fuskamynt eller vad man nu får.

Jag pratar om DENNA tråden, sluta bara prata om annat, försöka dissa mig, du vet ju själv att det är omöjligt. Och du Axzl, gå ine in på mina trådar om du tycker dom inte duger. Vad ska ni önska er?

Slut pratat, menar verkligen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läst första inlägget?

På snart 6år så har tråden hunnit utvecklas lite och jag ser iaf ingen som whinar över att folk skriver andra saker än spelrelaterade saker, dessutom så var den enda i denna tråd som skrev vad den önskade sig, skrev spelrelaterade saker :P

Måste jag säga mer :rolleyes:

GangstaLean, jag måste ju gå in på dina trådar för att anmäla dem! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag undrar är vad det står på era önskelistor som ska ha med spel att göra.

Alltså vad är det för spelrelaterade saker som står på just din önskelista?

Mmm han skrev att den andra tråden handlar om spelrelaterade saker, men alla skriver ändå massa med annat, som Rubiks kubar, musik album, böcker osv.

Vill man skriva sina julklappar som inte är spelrelaterade kan man lätt skriva det i den tråden. Annars börjar folk göra sidospår trådar till allt, även om man kan smyga in det i en annan tråd väldigt lätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läst första inlägget?

På snart 6år så har tråden hunnit utvecklas lite och jag ser iaf ingen som whinar över att folk skriver andra saker än spelrelaterade saker, dessutom så var den enda i denna tråd som skrev vad den önskade sig, skrev spelrelaterade saker :P

aha, så det var du! I knew it! E det så svarta att fatta att vi lämnar denna diskutionen istället för att lyssna på di, mannen jag vill hellre höra på dålig musik än att se dig skriva torra saker, så nu verkligen, taaast
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läst första inlägget?

aha, så det var du! I knew it! E det så svarta att fatta att vi lämnar denna diskutionen istället för att lyssna på di, mannen jag vill hellre höra på dålig musik än att se dig skriva torra saker, så nu verkligen, taaast

Dina "insults" dör ut i felstavningar, bro!

Jag önskar mig kläder och pengar. Oj, ett headset också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läst första inlägget?

Japp nu har jag äntligen bestämt mig, ska köpa ett grafikkort, och något mer, återkommer senare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läst första inlägget?

Japp nu har jag äntligen bestämt mig, ska köpa ett grafikkort, och något mer, återkommer senare

Du kunde inte ha skrivit det i "spelrelaterade julklapps tråden med en touch av något mer"?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nä, har blivit lite trött på spel, asså på dom som jag har, har alltid önskat mig spel till julafton, fast detta året ska det vara någonting annat

Mjo men grafikkort är väl i klass med spelrelaterade julklappar, sen om du slänger in lite "och en rosa dagbok" så är det helt okej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...