Easton Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 (redigerat) Ja, så slipper vi ha någon som kommnterar härOm inte jag sa detta skulle någon annan gjort det.Lär dig rätta fel och sätta punkt efter en mening. Nya TechnoLover! Redigerat 11 December 2009 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Ett av dem sämsta klipp jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Ja, så slipper vi ha någon som kommnterar här Om inte jag sa detta skulle någon annan gjort det. Lär dig rätta fel och sätta punkt efter en mening. Nya TechnoLover! Han säger skämt som är otroligt gamla, men han gör om dom lite.Vem fan är TechnoLover? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Ja, så slipper vi ha någon som kommnterar här Om inte jag sa detta skulle någon annan gjort det. Lär dig rätta fel och sätta punkt efter en mening. Nya TechnoLover! Han säger skämt som är otroligt gamla, men han gör om dom lite.Vem fan är TechnoLover? Han var en efterbliven idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 videon sög 2/5 Han var en efterbliven idiot.Var vet jag väl inte, han är väl fortfarande eller? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 videon sög 2/5 Han var en efterbliven idiot.Var vet jag väl inte, han är väl fortfarande eller? :D Det är han säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Höhö vda rålik dena fijlm va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Höhö vda rålik dena fijlm va!Ohohoohoh, vda rålik do er då! :P :lol: :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 öhö ja vte :D:D:D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Skit tråkig. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Vad är humorn? Man dör av att bara se 3 sekunder av klippet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Vad är humorn? Man dör av att bara se 3 sekunder av klippet. I videon? :SAlla har inte samma humor, tyckte själv den var sisådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.