Rhino Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Är det bra? ska man önska sej det eller inte? kollat på Ytube men de hjälper nt mycket. ska man önska sej det eller inte? typ ingen i min klass har det, så ja måste undra det asso ^^ Är de värt 400-600 spänn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Är det bra? ska man önska sej det eller inte? kollat på Ytube men de hjälper nt mycket. ska man önska sej det eller inte? typ ingen i min klass har det, så ja måste undra det asso ^^ Är de värt 400-600 spänn? Definately. Har du lirat ett tidigare CoD så kan du jämföra med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Man behöver inte sin klass för att hitta players i multiplayern, har hört att ganska många lirar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Har inte MW2 själv... BUT I LOVE COD 4!!! :wub: Så du kan ge dig fan på att det SÄKERT är bra. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Okej, får det den 18onde :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 det är riktigt bra men ett minus är onlinespelen med alla campers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 det är riktigt bra men ett minus är onlinespelen med alla campers Mm.. Split Screen me lillbryyr <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 jag tror att uncharted 2 är bättre fast mw2 blir ett garanterat köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Mmm.. Uncharted 2 verkar fräckt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 jag tror att uncharted 2 är bättre fast mw2 blir ett garanterat köpDet krossar MW2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 jag tror att uncharted 2 är bättre fast mw2 blir ett garanterat köpDet krossar MW2. Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 jag tror att uncharted 2 är bättre fast mw2 blir ett garanterat köp Det krossar MW2. Jaså? Uncharted 2 kickar MW2 rumpa. MW2 var inte så bra enligt mig och de flesta håller med mig, iallafall de som spelat Uncharted 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.