Hoppa till innehåll

Mw2

Rhino

Rekommendera inlägg

• Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har inga problem med lagg, och till Jonas_95, han kan inte ha dödat dig med 1887 på 30-40 meters avstånd för de når inte så långt.

Men avståndet var långt iallafall

Man kan inte döda en kille med shotgun på det avståndet

Föresten så är det riktigt svårt att avgöra avståndet när man kommer runt hörnet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inga problem med lagg, och till Jonas_95, han kan inte ha dödat dig med 1887 på 30-40 meters avstånd för de når inte så långt.

Och det är fortfarande ett spel... Ett väldigt välgjort spel däremot, men det är inte filmat direkt ifrån Irak.

Såklart att ett hagelgevär inte kan döda på det avståndet, men det kan defenitivt skada allvarligt. ( In the real world).

Och jag tycker ordet Shotgun är överskattat, vi bor i Sverige och här heter det hagelgevär eller hagelbössa.

Edit: Jag vet att du inte nämnde Shotgun i inlägget, men påpekar det...

Redigerat av ZaaalZaa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det är fortfarande ett spel... Ett väldigt välgjort spel däremot, men det är inte filmat direkt ifrån Irak.

Såklart att ett hagelgevär inte kan döda på det avståndet, men det kan defenitivt skada allvarligt. ( In the real world).

Och jag tycker ordet Shotgun är överskattat, vi bor i Sverige och här heter det hagelgevär eller hagelbössa.

Edit: Jag vet att du inte nämnde Shotgun i inlägget, men påpekar det...

Men det låter ju coolare med shotgun

Tänk dig: Kolla, jag har värsta Shotgun

eller kolla jag har värsta hagelbössan

och ta i när du säger det

det låter bättre med Shotgun

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror att uncharted 2 är bättre fast mw2 blir ett garanterat köp

Det krossar MW2.

Jaså?

Uncharted 2 kickar MW2 rumpa. MW2 var inte så bra enligt mig och de flesta håller med mig, iallafall de som spelat Uncharted 2.

Uncharted 2 is the perfect dream.

Inte särsklit länge sedan jag skaffade MW2, har redan MW1, rank 43/55.

Jag tycker MW1 är bättre online, inte så mycket camp, och mindre antal newbies.

MW2 tycker jag har grymt bra story, bra fortsättning av första MW.

Om jag ska köra online är det MW1 som gäller, kan köra andra spelet om mina kompisar vill, men helst inte annars.

Det är inte så att jag gillar det mer spelmässigt, men det är en annan glans på det första.

http://www.techwarelabs.com/reviews/video/Sapphire-HD4850/images/call-of-duty-4.jpg

http://static.desktopnexus.com/wallpapers/64183-bigthumbnail.jpg

Jag har CoD4... Det har grymt bra online. Ingen ids campa, för att det knappt finns något ställe. I mw2 tror jag är bra fortsättning på storyn.(Som var as bra i 1:an). CoD4 - Online ,,,, Mw2- Story / Online..

Förresten jag har haft mw1 i 2 år så jag har kört det ganska mkt :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta och spela någon runda till och kolla verkligen.

Vissa "campar" bara för att man kanske hör att någon är bakom en, för att sedan gå till ett hörn och ta en. Alltså "snabbt" och inte campning.

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=91256 (där tar han upp mycket jag stör mig på att folk klagar.

jo

men jag räknar inte det som camping

camping räknar jag som att sitta på samma ställe och dödar flera irad

man alla har sina åsikter

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...