ExorZ Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 fan va nice den där crossrealm saken är, gått snart alla hcs, sen blire random och göra alla igen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 fan va nice den där crossrealm saken är, gått snart alla hcs, sen blire random och göra alla igen :DYes, najs som fan. Tyvärr funkar inte WoW för mig... Bahnhof har fuckat något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Redigerat 12 December 2009 av Normie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Admin på själva datorn menar du eller? :PI sånna fall så är jag redan det, har inte fått det här problemet förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Admin på själva datorn menar du eller? :PI sånna fall så är jag redan det, har inte fått det här problemet förut. Nej, högerklicka och kör som admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Admin på själva datorn menar du eller? :P I sånna fall så är jag redan det, har inte fått det här problemet förut. Nej, högerklicka och kör som admin på wow.exe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Admin på själva datorn menar du eller? :P I sånna fall så är jag redan det, har inte fått det här problemet förut. Nej, högerklicka och kör som admin på wow.exe? Nej, på paint.exe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Admin på själva datorn menar du eller? :P I sånna fall så är jag redan det, har inte fått det här problemet förut. Nej, högerklicka och kör som admin på wow.exe? Nej, på paint.exe. okej tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Admin på själva datorn menar du eller? :P I sånna fall så är jag redan det, har inte fått det här problemet förut. Nej, högerklicka och kör som admin på wow.exe? Nej, på paint.exe. mspaint.exe heter de faktiskt :o Men för övrigt, ja, wow.exe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) Nej, högerklicka och kör som admin funkar inte, lägger upp en screenshot Edit: har testat att använda repair men då kommer det bara att programmet inte svarar när allt lagats klart. Redigerat 12 December 2009 av Normie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Är det bara jag som har haft problem med att wow krashar nu med den nya patchen? det står: "Blizzard Updater was unable to start up. The file "C:\Program\World of Warcraft\WoW.exe" could not be read. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (CompareVersion)" När jag ska starta, så jag installerade om spelet och testade igen men fortfarande samma problem. Är det nåt fel med patchen eller kan det vara några addons som förstör? Edit: Kan tillägga att det funkade första gången jag satte på wow, när jag inte hade några addons. Starta som Admin kanske :o Admin på själva datorn menar du eller? :P I sånna fall så är jag redan det, har inte fått det här problemet förut. Nej, högerklicka och kör som admin på wow.exe? Nej, på paint.exe. mspaint.exe heter de faktiskt :o Men för övrigt, ja, wow.exe Nej, jag har bytt namn till paint.exe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg