Codspelaren Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Jag har en acer aspire 7220 med 4gb DDR2 ram, AMD sempron 3600+(2.0 Ghz, 256 kb L2 cache), NVIDA GeForce 7000M TurboCache, 120GB HDD o lite grejer vet inte vad allt betyder men skrev det som stod om datorn. Använder Windows Vista Home Basic 32bit, har senaste uppdateringarna. Jag har 2 problem. 1. ibland när jag använder datorn blir skärmen bara svart sedan startar den på nytt (tror det kallas att den krashar). 2. När min elkabel till datorn inte är ikopplad kan jag inte ändra volymen. Finns det något sätt att lösa dessa problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 (redigerat) 1. högst sannoligt att det är virus, fel på hddn, trasiga filer/drivrutiner Redigerat 9 December 2009 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Codspelaren Skrivet 9 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Mitt virusprogram har inte hittat några virus i datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 1. virus? 2. virus? 2. drar för mkt ström Sluta posta saker i datorforum om du absolut inte vet vad du pratar om. Förmodligen så är det väl fel på din dator, Rekommenderar att du tar den till affären där du köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 vilket antivirus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Codspelaren Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Det här blir famej det sista jävla tråden jag skriver på det här jävla forumet man ber om ett rimligt svar och vad får man du kan ingenting vafan e det för jävla svar fuska.se e ju faan det sämsta jävla forumet som finn allt jag har skrivit så har jag fått en kränkning som svar av någon jävel som tror han e Gud om någon moderator läser detta så kan han famej ta bort mitt fucking account som jag har haft sååå mycket nytta utav det enda jävla svaret man kan få på den här jävla hemsidan är antingen en kränkning eller så tror dom att man inte kan ett jävla dugg jag ber ju bara om ett fucking svar kan jag inte få det istället för någon annan jävla skit som någon kastar på mig kiss My fucking fat ASS jag hatar det här här jävlaforumet har gett mig 0 vettiga svar detta e bullshit att fuska.se är Sveriges största forum BULLSHIT! Här har ni min kontoinformation jag vill inte ha det ifall jag skulle sälja det skulle jag inte ens kunna sälja det som guld ljo55 lollipop gör vafan ni vill med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Ta och omformulera inlägget så kanske vi kan hjälpa dig bättre. Mer än hälften av dator-delens inlägg är så dåligt skrivna att man inte ens orkar besvara dem varav ditt är ett av dem. Skulle jag försöka tyda ett svar åt din fråga kan jag bara tipsa om en fragmentering (ominstallation) om problemet stör dig för mycket. En krash i datorn kan bero på allt ifrån hårdvara till programvara, något som är ganska svårt att lösa i vårt fall. Hoppas du alla inte fått alltför dålig smak för fuska.se, det är ett trevligt forum i största allmänhet och har bättre population än vissa andra jag kan tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.