Hoppa till innehåll

Behöver Datorsupport


Codspelaren
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har en acer aspire 7220 med 4gb DDR2 ram, AMD sempron 3600+(2.0 Ghz, 256 kb L2 cache), NVIDA GeForce 7000M TurboCache, 120GB HDD o lite grejer vet inte vad allt betyder men skrev det som stod om datorn.

Använder Windows Vista Home Basic 32bit, har senaste uppdateringarna.

Jag har 2 problem.

1. ibland när jag använder datorn blir skärmen bara svart sedan startar den på nytt (tror det kallas att den krashar).

2. När min elkabel till datorn inte är ikopplad kan jag inte ändra volymen.

Finns det något sätt att lösa dessa problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

1. virus?

2. virus?

2. drar för mkt ström

Sluta posta saker i datorforum om du absolut inte vet vad du pratar om.

 

Förmodligen så är det väl fel på din dator, Rekommenderar att du tar den till affären där du köpte den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det här blir famej det sista jävla tråden jag skriver på det här jävla forumet man ber om ett rimligt svar och vad får man du kan ingenting vafan e det för jävla svar fuska.se e ju faan det sämsta jävla forumet som finn allt jag har skrivit så har jag fått en kränkning som svar av någon jävel som tror han e Gud om någon moderator läser detta så kan han famej ta bort mitt fucking account som jag har haft sååå mycket nytta utav det enda jävla svaret man kan få på den här jävla hemsidan är antingen en kränkning eller så tror dom att man inte kan ett jävla dugg jag ber ju bara om ett fucking svar kan jag inte få det istället för någon annan jävla skit som någon kastar på mig kiss My fucking fat ASS jag hatar det här här jävlaforumet har gett mig 0 vettiga svar detta e bullshit att fuska.se är Sveriges största forum BULLSHIT!

Här har ni min kontoinformation jag vill inte ha det ifall jag skulle sälja det skulle jag inte ens kunna sälja det som guld

ljo55

lollipop

gör vafan ni vill med det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta och omformulera inlägget så kanske vi kan hjälpa dig bättre. Mer än hälften av dator-delens inlägg är så dåligt skrivna att man inte ens orkar besvara dem varav ditt är ett av dem.

 

Skulle jag försöka tyda ett svar åt din fråga kan jag bara tipsa om en fragmentering (ominstallation) om problemet stör dig för mycket. En krash i datorn kan bero på allt ifrån hårdvara till programvara, något som är ganska svårt att lösa i vårt fall.

 

Hoppas du alla inte fått alltför dålig smak för fuska.se, det är ett trevligt forum i största allmänhet och har bättre population än vissa andra jag kan tänka på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...