Spaceduck Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 (redigerat) Har börjat spela WoW igen och skulle installera den nyaste patchen när det här meddelandet kommer efter att det gått 2 minuter av installationen och den avbryts. "The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.513754bc.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)" Jag orkar inte installera om WoW (om jag absolut inte måste installera om det) Någon som vet vad jag kan göra åt det? **UPDATE** Nu stannar den på 10% och ett meddelande säger "update failed" men inte alltid, ibland så stannar den bara och jag måste stänga ner den <_< Redigerat 9 December 2009 av Mikhaela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Använd WoWrepair. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 9 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 (redigerat) Nu stannar den ist på 10% ... Redigerat 9 December 2009 av Mikhaela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Nu stannar den ist på 10% ...Varför säger den World of Warcraft (2), har du gjort en kopia av World of Warcraft .exe filen och satt i samma mapp? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 (redigerat) Jag hade samma problem men jag fick installera om hela wow. jätte jobbigt :( den är snart klar nu EDIT: När jag stoppa in sista skivan av wow så stog det The file "Repack-MPQ\Data#dbc.MPQ\DBFilesClient\ItemRandomProperties.dbc" in archive "<unknown>" could not be opened, because an error 2 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive) vad ska jag göra!!!? Redigerat 10 December 2009 av runrun143 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Har börjat spela WoW igen och skulle installera den nyaste patchen när det här meddelandet kommer efter att det gått 2 minuter av installationen och den avbryts. "The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.513754bc.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)" Jag orkar inte installera om WoW (om jag absolut inte måste installera om det) Någon som vet vad jag kan göra åt det? **UPDATE** Nu stannar den på 10% och ett meddelande säger "update failed" men inte alltid, ibland så stannar den bara och jag måste stänga ner den <_< Hade samma problem. Du behöver bara köra launchern som administratör så fixar det sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Jag sket i skivorna laddade från blizzards hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 använd wow.exe, logga in på WOW, då funkar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Kör som administratör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg