Hoppa till innehåll

Kan Inte Installera Patch 3.3


Spaceduck
 Dela

Rekommendera inlägg

Har börjat spela WoW igen och skulle installera den nyaste patchen när det här meddelandet kommer efter att det gått 2 minuter av installationen och den avbryts.

 

"The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.513754bc.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)"

 

Jag orkar inte installera om WoW (om jag absolut inte måste installera om det)

Någon som vet vad jag kan göra åt det?

 

 

**UPDATE**

Nu stannar den på 10% och ett meddelande säger "update failed" men inte alltid, ibland så stannar den bara och jag måste stänga ner den <_<

 

Redigerat av Mikhaela
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade samma problem men jag fick installera om hela wow. jätte jobbigt :( den är snart klar nu

 

EDIT: När jag stoppa in sista skivan av wow så stog det

 

 

The file "Repack-MPQ\Data#dbc.MPQ\DBFilesClient\ItemRandomProperties.dbc" in archive "<unknown>" could not be opened, because an error 2 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)

vad ska jag göra!!!?

Redigerat av runrun143
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har börjat spela WoW igen och skulle installera den nyaste patchen när det här meddelandet kommer efter att det gått 2 minuter av installationen och den avbryts.

 

"The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.513754bc.temp" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)"

 

Jag orkar inte installera om WoW (om jag absolut inte måste installera om det)

Någon som vet vad jag kan göra åt det?

 

 

**UPDATE**

Nu stannar den på 10% och ett meddelande säger "update failed" men inte alltid, ibland så stannar den bara och jag måste stänga ner den <_<

Hade samma problem. Du behöver bara köra launchern som administratör så fixar det sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...