ImbazFuhrer Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Jag har läst om det i speltidningen Level, och det låter som ett grymt roligt spel! :) Gillar zombie-spel, i denna typ av "skräck" faktor, men är det bra nog att köpa? Citera
Sidney Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Spelet består av fyra episoder (?). Du kan köpa episoderna var för sig (~50:-/st ?) eller alla i ett paket (~150:- ?). Köp en episode och testa. Citera
GangsterTwist Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Eller ladda ner demot via ett US konto.. Citera
saverty Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 (redigerat) Finns det ett demo till det nu äntligen? Hur kunde jag missa... OT: Jag har hört ganska varierande tankar om det. Kört silent hill förut möjligen? Är samma skapare. Redigerat 9 December 2009 av saverty Citera
GangsterTwist Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 US PSN har haft demot länge tror jag. Citera
Sidney Skrivet 9 December 2009 Rapport Skrivet 9 December 2009 Det enda jag riktigt minns om spelet är att det är samma bana (banor?) hela tiden fast man spelar som olika personer, olika handlingar, olika egenskaper osv hela tiden. Citera
ImbazFuhrer Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Skrivet 10 December 2009 Spelet består av fyra episoder (?). Du kan köpa episoderna var för sig (~50:-/st ?) eller alla i ett paket (~150:- ?). Köp en episode och testa.Aha, trodde man köpte det på CD först, och sen laddade ner olika "maps". Citera
Gäst DarkLight Skrivet 10 December 2009 Rapport Skrivet 10 December 2009 Jag måste säga att det spelet är ett av de sämsta spelen jag har kört. Det är tråkigt och inget händer. Och det är inte zombiesar i spelet, utan människor som är spöken som jag ser det. Så, nej! Köp inte detta spel. Citera
GangsterTwist Skrivet 11 December 2009 Rapport Skrivet 11 December 2009 Dom är dock "zombies", eftersom dom är levande döda.. Och jag tycker ni är båda för små för att kunna njuta av spelet och få en bra spel upplevelse utav dom. Fast de kommer nog inte stoppa er.. Om ni kan engelska, kolla videon: Citera
Garone Skrivet 11 December 2009 Rapport Skrivet 11 December 2009 Testade själv demot när GangstaTwist sa att det fanns på amerikanska PSN Store. Spelet påminner mycket om Silent Hill faktiskt, så det är ett plus. Dock är grafiken föråldrad och kontrollen känns lite för pillig för min smak. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.