ChuckNorris Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hahaha ramarna/kanterna är ju inte alls borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Ynkel ser bra ut. Men vad menar du med att menyn dör efter att man har klickat på topp-5? Jag märker inget konstigt i IE 8. Har du fixat buggen? Tydligen var det endast i Firefox. Har fixat det problemet ändå, det visade sig att tabellen la sig över menyn. Har för tillfället inte något problem jag behöver hjälp med men tar fortfarande tacksamt emot konstruktiv kritik :) EDIT: Är klar med sidan nu :) Ovanstående gäller dock fortfarande :P Redigerat 15 December 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Enkel och ser intressant ut må jag säga. Skulle kanterna och dessa "kantiga" linjer se mera mjuka ut hade man fallit för hemsidan! Bra färgval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Tackar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.