storfuskarn Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Blev tipsad om den här helt galna sidan. Nattens Mess Jävligt rolig läsning! :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 Blev tipsad om den här helt galna sidan. Nattens Mess Jävligt rolig läsning! :D :D :D Denna tråd borde nog ligga i "Humor" forumet. Vissa sms är riktigt roliga, btw :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 9 December 2009 Rapport Dela Skrivet 9 December 2009 lol! "Haha... Hon skulle kissa och nu är vi vilse" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 "score" HAHAHHA. En av de bättre sidorna faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Jag gör slut. Det beror inte på mig. Jag är fan svingrym Haha :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 ''nej tyvärr kan inte luncha imorgon. ska luncha med en förlovad man hemma hos mej. på matborde serveras jag.'' ajdå? var det dig jag knullade igår? isåfall radera gärna mitt nummer. fyfan vikken braa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Ni är väl medvetna om att inga av dessa "sms" är riktiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 ''träffade nyss en kille som bad mig gå hem och kolla på hans katt. jag trodde jag skulle få ligga men vi kollade fan bara på katten. var är du'' HAHAHAHA Ni är väl medvetna om att inga av dessa "sms" är riktiga?nej, ;) de var ja nt beredd på :D men roliga är dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
storfuskarn Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Ni är väl medvetna om att inga av dessa "sms" är riktiga? Det jag har skickat in är iaf verkliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Ni är väl medvetna om att inga av dessa "sms" är riktiga? Det jag har skickat in är iaf verkliga. Det jag menade var att det är andra som skickar in dessa meddelanden. Det är inte så att sidan snappar upp sms som personer skickar till varandra runt om i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
storfuskarn Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Ni är väl medvetna om att inga av dessa "sms" är riktiga? Det jag har skickat in är iaf verkliga. Det jag menade var att det är andra som skickar in dessa meddelanden. Det är inte så att sidan snappar upp sms som personer skickar till varandra runt om i Sverige. Då fattar jag vad du menar.. Den är väl typ som tjuvlyssnat fast lite mer sexfixerad :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.