Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 När jag bootar datorn kommer står det: Chassi intruded. Sen står det: press F1 to resume. Jag trycker på F1 och allt startar normalt, datorn fungerar som den ska. Texten kom upp första gången idag, men jag undrar om det är något farligt med det och hur man får bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 http://www.google.com/webhp?hl=en#hl=en&am...36c7832dbb01be6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Om jag hade velat ha en länk till Google så hade jag frågat om det, men nu var det så att jag bad om hjälp. Det är inte så att jag inte kan googla utan det är så att jag inte vill. Jag har ett problem, vill ha hjälp att lösa det. Kan du någonting om mitt problem så är du välkommen att hjälpa till. =) Jag kollade igenom länken iallafall och de som fick meddelandena var antingen någon som hade byggt ihop sin dator själv eller hållt på med sladdar i datorn. Jag har inte rört innandömet sen jag först byggt ihop datorn (1 år sen) och senaste sladden jag har hållt på med var en usb sladd (till en mic) som satt därbak på datorn. Är det någon som faktiskt vet vad problemet kan vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 men om datorn funkar så är det nog inget problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Kan det inte vara video kortet eller grafik kortet som sitter löst? Jag fick det en problem error när mitt ljud kort hade lossnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Hm, försök byta grafikkortet och sedan omformatera datorn och se om det ger någon förändring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Du får fram oändligt med trådar av folk som har exakt samma problem som dig när du söker på google. De kommer ge mycket dig mycket bättre svar än vad någon på fuska kan ge dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.