GangstaLean Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Hej! Hur lägger man till en emulator till psp:et? Tacksam för svar, Gangstalean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Vill du ha en PSP-emulator till datorn som spelar PSP-spel eller vill du ha en emulator i ditt PSP som spelar te.x NES-spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Jag vill ha ett till min PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Ett PSP/PSX spel eller ett Nintendo spel? Fast det luktar lite olagligheter från de här tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 10 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Jag vill ha en PSX emulator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Till PSX spel behöver du ingen emulator. Du ska bara lägga in filerna på ett annat ställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 var ska man lägga filerna? har samma problrm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 ISO i rooten av Memory stick. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 11 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Men asså, var ska jag lägga PSX filerna? jag la dom i iso och det funka inte. Men om jag laddar ner sega emulator, hur ka jag använda den på mitt psp och var ska jag lägga programmet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Går lätt att googla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 Men asså, var ska jag lägga PSX filerna? jag la dom i iso och det funka inte. Men om jag laddar ner sega emulator, hur ka jag använda den på mitt psp och var ska jag lägga programmet? Du ska lägga PSX-spelen i "Game" mappen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 12 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 (redigerat) Men asså, var ska jag lägga PSX filerna? jag la dom i iso och det funka inte. Men om jag laddar ner sega emulator, hur ka jag använda den på mitt psp och var ska jag lägga programmet? Du ska lägga PSX-spelen i "Game" mappen. Ok, Tack ;)Det funkar ej :( Redigerat 12 December 2009 av GangstaLean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg