dragon_66 Skrivet 16 April 2004 Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 snälla hjälp mig nu snabbt jag tar serves på steam och tår tex aztec sen visas den där cs1,6 bilden sen laddar det ner bannan och exakt då kommer jag till baks till skrivbordet det är inte från steam det är från datorn underskrivt fatal eror nåt sånt här står det loadbrush wrong version of 0 30 sen klickar på ok efter 2 sekunder kommer nåt annat det står så här ungefär det gick inte att utföra oxkd7jd03 refererat minne o0o07xsfo fel returnaddres the memory canot be read det stod inte så direkt men ungefär snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 16 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2004 hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helt on Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det andra inlägget är ondödigt! Men du kan alltid ominstallera cs! Du bör skriva om du redan har gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Det andra inlägget är ondödigt! Men du kan alltid ominstallera cs! Du bör skriva om du redan har gjort det! men jag menar cs 1,6 på steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Eftersom det stod något om ditt minneskort (?) så borde du kolla om det är tillräckligt bra. Vad har du för minneskort? Vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Eftersom det stod något om ditt minneskort (?) så borde du kolla om det är tillräckligt bra. Vad har du för minneskort? Vad har du för dator? jag hade windovs98 men instalerade den till xp men hur ser man vad man har för minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Men xp räcker gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 17 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 hur skaffar man mer minne oich hur ser man sit minneskort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.