fjarten Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 ja som sagt, tror ni på spöken? jag själv gör det starkt. berätta gärna om upplevelser också, jag vill veta allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 jag tror på spöken men inte såna skräckfilms spöken mer att dom finns runt oss men vi kan inte kan märka dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Finns alldeles för många berättelser från folk som upplevt dem så ja. TV4+ visade en del förut, vet inte om de gör de fortfarande. Har dessutom hört en rimlig teori på hur de funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 ja dom finns! När jag sov vaknade jag mitt i natten och vände mig om och vid säng gaveln så stog något som liknade en människa och kollade på mej jag vet att det var på riktigt för när jag vände mej i sängen slog jag i bok hyllan brevid min säng och när jag vaknade hade min hud blivit röd där jag slog i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 jag tror på spöken men inte såna skräckfilms spöken mer att dom finns runt oss men vi kan inte kan märka dom Du tog mina ord :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Nej, spöken finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 get proof or it didnt happend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 get proof or it didnt happend.Det finns "personliga bevis". Om du träffar ett spöke vet du att de finns, men du kan inte bevisa det för andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 (redigerat) Finns alldeles för många berättelser från folk som upplevt dem så ja. TV4+ visade en del förut, vet inte om de gör de fortfarande. Har dessutom hört en rimlig teori på hur de funkar.Nu visar de spökprogram på tv4 "fakta". Och jag tror inte på spöken. Redigerat 11 December 2009 av Kam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Nej, men tror på this man dock, nära nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Proof or it didnt happend. Tror på det först när jag ser det. Tänker inte tro på något jag själv inte upplevt eller fått bevis över. tyvär. Hjärnan kan inbilla sig många, många saker. Ni måste bara lära er förstå och överlista dom inbillningarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Jag tror inte på spöken. bara bullshit antar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.