Hoppa till innehåll

Borde Jag Köpa En Ps3a?


Linda81
 Dela

Rekommendera inlägg

Hmmmmm, allt är så relativt här i världen. Vissa skulle säga ja andra kanske mindre accepterande. ^^ Hade mitt ps3 i 6 månader innan jag köpte en Hd-ready tv, så man Kan ju spela utan en. Men du får ju inte samma "känsla" typ :P.

 

Du kanske är intresserade av andra spel på ps3 som skulle stärka ditt val, annars kanske inte just ett spel utan en hd-ready tv skulle räcka. Fast ja, det är ju en pengafråga mest så.

 

Annars kommer det final fantasy 13 inte ut på några månader och ps2 funkar icke på ps3:et. Så du har ju ett tag kvar att välja.

Redigerat av saverty
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle säja JAAA!

Jag spelar nästan bara FPS spel på min PS3, med en HD-TV blev det en STOR förändring, innan körde jag med en vanlig tjock-tv och det var som att sparka på nån som redan ligger ner. ;)

 

Men... Beror också på hur mycket tid min lägger ner på sitt spelande, och vilka spel som man nästan MÅSTE ha en stark skärpa på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak att tänka på är att på en SD tv (en stor gammal tv) kan det vara svårt att läsa texten i många spel.

I Final Fantasy 13 har Square-Enix tänkt på det dock, så man kan läsa texten i det spelet.

 

 

Annars är det bara att köpa en ps3a, det är en väldigt skön konsoll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmmmmm, allt är så relativt här i världen. Vissa skulle säga ja andra kanske mindre accepterande. ^^ Hade mitt ps3 i 6 månader innan jag köpte en Hd-ready tv, så man Kan ju spela utan en. Men du får ju inte samma "känsla" typ :P.

 

Du kanske är intresserade av andra spel på ps3 som skulle stärka ditt val, annars kanske inte just ett spel utan en hd-ready tv skulle räcka. Fast ja, det är ju en pengafråga mest så.

 

Annars kommer det final fantasy 13 inte ut på några månader och ps2 funkar icke på ps3:et. Så du har ju ett tag kvar att välja.

PS2-spel funkar på 60 gig, så det är inte sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...