ante99 Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Jag har spelat battlefield2 väldigt länge men bara på singelplayer. Jag undrar om någon vill förklara hur man gör för att spela online/multiplayer. Tacksam för svar!!!!! :) :) :) MVH Ante99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 December 2009 Rapport Dela Skrivet 12 December 2009 skapar ett online konto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ante99 Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 skapar ett online konto.jag har gjort det men när jag klickar på en server och sen på anslut så händer inget(om det e så men ska göra igentligen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 vilken version har du? testa att patcha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 installera om det och se om det funkar då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg