sampo Skrivet 11 December 2009 Rapport Skrivet 11 December 2009 (redigerat) eRepublik är en massiv flera spelare online, sociala nätverk och strategi webbläsare spelet: en spegel av den verkliga världen som gör att du kan följa din politiska, ekonomiska eller militära ambitioner och ändra historiens lopp.Bekanta dig med hemsidan Nu du kan spela erepublik med svenska! Gå och titta på dig själv! "eRepublik - The new world! Redigerat 12 December 2009 av Nafrali §3.6 Citera
Kuddie Skrivet 17 December 2009 Rapport Skrivet 17 December 2009 Förut fanns det en jätte stor tråd här om det. Har för mig att det var under eRepublik betan. Riktigt kul spel, kom bara inte ihåg vad det hette. Ska börja igen. Citera
Organism Skrivet 26 December 2009 Rapport Skrivet 26 December 2009 Haha min vän är president för FBS nu! Citera
Rhino Skrivet 26 December 2009 Rapport Skrivet 26 December 2009 Haha min vän är president för FBS nu!Grymt :D Ja fattade typ inte hur man gjorde så ja sluta :rolleyes: Citera
Rammus Skrivet 26 December 2009 Rapport Skrivet 26 December 2009 Om man scrollar ner så hittar man ju inte en likadan tråd. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.