GangsterTwist Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 God of War 3 och Heavy Rain ligger först på listan. Fast också är jag intresserad av The Last Guardian: Och kanske L.A. Noire Jag har också stora förhoppningar av Agent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyman96 Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 läs: http://m3.idg.se/2.1022/1.267945/basta-spelmaskinen-2009 men själv tycker jag att ps3an har mycket bättre grafik och alla mina kompisar som har 360 tycker att ps3 har bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 (redigerat) Det är för att PS3 HAR bättre grafik och är byggd (senare) för att ha bättre grafik (för de som missuppfattar så menar jag förstås inte med alla spel som finns, men i överlag) Redigerat 27 December 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 Nu har ju M3 mer eller mindre gått ut om att xbottar inte finns till dess like jämfört med dem. Annars tror jag inte vi behöver ta upp samma punkter åter igen, sammanfattat verkar det alltid bli online eller offline, två konsoler för två sidor av myntet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 (redigerat) God of War III och The Last Guardian. :kung: Redigerat 27 December 2009 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 god of war 3 blir nog bästa spelet på året 2010 och kanske mag. men jag längtar till killzone 3 hoppas den blir inte ett skit spel som 2an online var ju bara himla tråkig!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 god of war 3 blir nog bästa spelet på året 2010 och kanske mag. men jag längtar till killzone 3 hoppas den blir inte ett skit spel som 2an online var ju bara himla tråkig!.Vad snackar du om? Killzone 2 vann ju bästa Multiplayer spelet 2009 av Gamespot. Du blev säkert ägd hela tiden, det är därför du tycker det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) god of war 3 blir nog bästa spelet på året 2010 och kanske mag. men jag längtar till killzone 3 hoppas den blir inte ett skit spel som 2an online var ju bara himla tråkig!.Vad snackar du om? Killzone 2 vann ju bästa Multiplayer spelet 2009 av Gamespot. Du blev säkert ägd hela tiden, det är därför du tycker det är dåligt. nej det var tvärt om. jag ägde dom alla jag gillar inte spelet för att den är tråkig seriöst alla vapen är inte med i mp som i sp och den är tråkig för att det finns inga fordon varför finns det inga? och finns inga attachments. mp suger hårt på grund av att dom sakerna finns inte med. hoppas killzone 3 blir inte samma skräp som i 2an. Redigerat 28 December 2009 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 god of war 3 blir nog bästa spelet på året 2010 och kanske mag. men jag längtar till killzone 3 hoppas den blir inte ett skit spel som 2an online var ju bara himla tråkig!. Vad snackar du om? Killzone 2 vann ju bästa Multiplayer spelet 2009 av Gamespot. Du blev säkert ägd hela tiden, det är därför du tycker det är dåligt. nej det var tvärt om. jag ägde dom alla jag gillar inte spelet för att den är tråkig seriöst alla vapen är inte med i mp som i sp och den är tråkig för att det finns inga fordon varför finns det inga? och finns inga attachments. mp suger hårt på grund av att dom sakerna finns inte med. hoppas killzone 3 blir inte samma skräp som i 2an. http://en.wikipedia.org/wiki/Killzone_2#Reception_and_sales Din åsikt är inte delad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 god of war 3 blir nog bästa spelet på året 2010 och kanske mag. men jag längtar till killzone 3 hoppas den blir inte ett skit spel som 2an online var ju bara himla tråkig!. Vad snackar du om? Killzone 2 vann ju bästa Multiplayer spelet 2009 av Gamespot. Du blev säkert ägd hela tiden, det är därför du tycker det är dåligt. nej det var tvärt om. jag ägde dom alla jag gillar inte spelet för att den är tråkig seriöst alla vapen är inte med i mp som i sp och den är tråkig för att det finns inga fordon varför finns det inga? och finns inga attachments. mp suger hårt på grund av att dom sakerna finns inte med. hoppas killzone 3 blir inte samma skräp som i 2an. Alla vapen som finns i kampanjen är med i Multiplayer, men du måste LÅSA UPP dem. Inte en chans att du ägde, du blev ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 (redigerat) KZ3 kommer knappast 2010. Men jag gillade inte KZ2 multiplayer heller. Har inte kört klart KZ2 singleplayer bara för ps3an gick sönder då jag körde det ^^. Jag vill ha GOW3 och The Last guardian Redigerat 28 December 2009 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 hoppas starkt på att MAG blr ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.