FreakyStyley Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Tjena, har börjat spela Fallout 3 igen. Det funkar bra ett tag, men sedan när man gör något random (Öppnar Pip Boy, byter vapen e.t.c) så blir det bluescreen och datorn startas om. Det är bara för Fallout 3 och jag har inga mods aktiverade. Och ja, jag har tillräckligt bra dator. Och det funkade perfekt för ett tag sedan. Tacksam för svar! Flea Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Det handlar om att CPU:n blir för överlastad, det hände för mig förut. Rensa en del grejer i datorn och testa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Vad menar du med "grejer"? Gamla musikfiler och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Vad menar du med "grejer"? Gamla musikfiler och sånt? Bland annat, onödiga spel, kör diskdefragmenteraren, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Glöm inte bort att patcha och uppdatera spelet, allt för få gör så. OfT: Varför känns det som jag redan posta här förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Glöm inte bort att patcha och uppdatera spelet, allt för få gör så. OfT: Varför känns det som jag redan posta här förut? En liknande tråd, månntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hehe sant, men jag Vet jag skrev något här. Fast jag tror att jag blev utloggad medan jag skrev därför kom det aldrig fram. ^^ Aya back to topic! Flea, vi behöver ditt ord :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tog det på low, tog bort några spel. Och det funkar! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Tog det på low, tog bort några spel. Och det funkar! Tack! Härligt! game on då. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.