Hoppa till innehåll

Barrows

Vinnne

Rekommendera inlägg

Tja, ville bara tipsa om barrows fick där igår 2 karil's skirt som är 607k each och det var bara en kista emellan, idag fick jag torag's legs och dom är 1.2m. Jag kör där med full verac, min inventory är: dds,SPADE, 3 PRAYER POTION, super strength,super attack, resten är shark och sen har jag några home teleports.

För att göra barrows snabbare måste man ha ett hus med 50 construction och ha chapel och portal room! Jag fick från 26-50 riktigt fort ungefär 3 timmar med sacred clay hammer så testa ni det med :P(((((NOTERA ATT DOM bilderna med karil's skirt _INTE_ är samma utan det är 2 olika :P)))))

edit1:guthan spear

edit2:fick verac skirt

edit3:jag har en jävla massa tur

karilskirt.bmp

karilskirt2.bmp

toraglegs.bmp

guthanspear.bmp

veracskirt.bmp

dharokaxe.bmp

post-83191-1263414565_thumb.png

toraghelm.bmp

doublechest1.bmp

karilcoif.bmp

veracskirt2.bmp

Redigerat av Vinne12
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Droppsen är helt random, jag har kört barrows 15 ggr, och inte fått nått av värde en enda gång.

Vell, du måste la köra det regelbundet för att du ska få något, efter dom karil skirt'sen fick jag inget mer på resten av dagen.

Men jag körde hela kvällen, sen idag (15e dec) fick jag 1 torag legs, jag har kört hela dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag kör barrows brukar jag köra med black salamander. Ett guthan set, 1k harralander tar, 1 black salamander, whip, crystal bow och black d' hide body. Snabbt och effektivt. Då byter du ut ett par food mot mer prayer potions och kan då stanna längre eftersom du healar med guthans nere i tunnel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag kör barrows brukar jag köra med black salamander. Ett guthan set, 1k harralander tar, 1 black salamander, whip, crystal bow och black d' hide body. Snabbt och effektivt. Då byter du ut ett par food mot mer prayer potions och kan då stanna längre eftersom du healar med guthans nere i tunnel.

hur många chest hinner du med? jag kör ungefär 1-3 chest men jag tellar direkt om jag får en del(barrows item)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Droppsen är helt random, jag har kört barrows 15 ggr, och inte fått nått av värde en enda gång.

Vell, du måste la köra det regelbundet för att du ska få något, efter dom karil skirt'sen fick jag inget mer på resten av dagen.

Men jag körde hela kvällen, sen idag (15e dec) fick jag 1 torag legs, jag har kört hela dagen.

Du har samma drop chans hur ofta du än kör det.. Och desutom, hur mycket har du gjort av på mat och prayer pots??? Det e inte spec mycket man går + i om man räknar på det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur många chest hinner du med? jag kör ungefär 1-3 chest men jag tellar direkt om jag får en del(barrows item)

Jag kan klara runt 10 om jag är försiktig och har tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har samma drop chans hur ofta du än kör det.. Och desutom, hur mycket har du gjort av på mat och prayer pots??? Det e inte spec mycket man går + i om man räknar på det.

Viruz, 3 prayer pot kostar ungefär 50k+ då dom kostar 13.5k styck, jag får alltid runer från 40k-75k, alltså jag förlorar ingenting...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...