Vinnne Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 (redigerat) Tja, ville bara tipsa om barrows fick där igår 2 karil's skirt som är 607k each och det var bara en kista emellan, idag fick jag torag's legs och dom är 1.2m. Jag kör där med full verac, min inventory är: dds,SPADE, 3 PRAYER POTION, super strength,super attack, resten är shark och sen har jag några home teleports. För att göra barrows snabbare måste man ha ett hus med 50 construction och ha chapel och portal room! Jag fick från 26-50 riktigt fort ungefär 3 timmar med sacred clay hammer så testa ni det med :P(((((NOTERA ATT DOM bilderna med karil's skirt _INTE_ är samma utan det är 2 olika :P))))) edit1:guthan spear edit2:fick verac skirt edit3:jag har en jävla massa tur karilskirt.bmp karilskirt2.bmp toraglegs.bmp guthanspear.bmp veracskirt.bmp dharokaxe.bmp toraghelm.bmp doublechest1.bmp karilcoif.bmp veracskirt2.bmp Redigerat 4 Februari 2010 av Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Droppsen är helt random, jag har kört barrows 15 ggr, och inte fått nått av värde en enda gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Droppsen är helt random, jag har kört barrows 15 ggr, och inte fått nått av värde en enda gång.Vell, du måste la köra det regelbundet för att du ska få något, efter dom karil skirt'sen fick jag inget mer på resten av dagen. Men jag körde hela kvällen, sen idag (15e dec) fick jag 1 torag legs, jag har kört hela dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 När jag kör barrows brukar jag köra med black salamander. Ett guthan set, 1k harralander tar, 1 black salamander, whip, crystal bow och black d' hide body. Snabbt och effektivt. Då byter du ut ett par food mot mer prayer potions och kan då stanna längre eftersom du healar med guthans nere i tunnel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 När jag kör barrows brukar jag köra med black salamander. Ett guthan set, 1k harralander tar, 1 black salamander, whip, crystal bow och black d' hide body. Snabbt och effektivt. Då byter du ut ett par food mot mer prayer potions och kan då stanna längre eftersom du healar med guthans nere i tunnel.hur många chest hinner du med? jag kör ungefär 1-3 chest men jag tellar direkt om jag får en del(barrows item) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Droppsen är helt random, jag har kört barrows 15 ggr, och inte fått nått av värde en enda gång.Vell, du måste la köra det regelbundet för att du ska få något, efter dom karil skirt'sen fick jag inget mer på resten av dagen. Men jag körde hela kvällen, sen idag (15e dec) fick jag 1 torag legs, jag har kört hela dagen. Du har samma drop chans hur ofta du än kör det.. Och desutom, hur mycket har du gjort av på mat och prayer pots??? Det e inte spec mycket man går + i om man räknar på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 När jag kör barrows brukar jag köra med black salamander. Ett guthan set, 1k harralander tar, 1 black salamander, whip, crystal bow och black d' hide body. Snabbt och effektivt. Då byter du ut ett par food mot mer prayer potions och kan då stanna längre eftersom du healar med guthans nere i tunnel.hur många chest hinner du med? jag kör ungefär 1-3 chest men jag tellar direkt om jag får en del(barrows item) Jag kan klara runt 10 om jag är försiktig och har tur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 16 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Droppsen är helt random, jag har kört barrows 15 ggr, och inte fått nått av värde en enda gång. Vell, du måste la köra det regelbundet för att du ska få något, efter dom karil skirt'sen fick jag inget mer på resten av dagen. Men jag körde hela kvällen, sen idag (15e dec) fick jag 1 torag legs, jag har kört hela dagen. Du har samma drop chans hur ofta du än kör det.. Och desutom, hur mycket har du gjort av på mat och prayer pots??? Det e inte spec mycket man går + i om man räknar på det. Viruz, 3 prayer pot kostar ungefär 50k+ då dom kostar 13.5k styck, jag får alltid runer från 40k-75k, alltså jag förlorar ingenting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 + mat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 + mat...fick dharok's axe nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 fick ett andra par av torag legs!!!!!! critical, testade din metod och den är riktigt bra! TYVM!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Gör du inget annat än barrows eller?? BTW fyllde du år idag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg