Gäst Jiyu Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Varför skapa en grupp där bara tio medlemmar kan bli medlemmar? Skulle ha ansökt om det gick.. Han kanske vill börja med 10st. Ja, men då är det ingen idé att skapa ett gruppforum. Man vill ju få in så mycket medlemmar som möjligt. Läser du inte?Han väljer tio medlemmar, sen får dom tio välja medlemmar som dom vill ha med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 DarkLight - Du kan fortfarande ansöka. I vissa fall så kan jag ta med personer. Men nu är det oftast så att medlemmarna invitar er. Så skriv till någon här att du vill bli invitad kanske :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jag skulle vilja vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Förresten så finns det en till plats.. DarkLight och Kam är i ansökslistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 NAMN FÖRSLAG HÄR: Random Invincible Juicy Panties Dark Devil Light Jesus Everything and Nothing Roliga delen av Fuska Funkytown Littlevillage Citerar för mina fina förslag hamnade fort på föregående sidan och jag vill också gärna vara med =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 NAMN FÖRSLAG HÄR: Random Invincible Juicy Panties Dark Devil Light Jesus Everything and Nothing Roliga delen av Fuska Funkytown Littlevillage Citerar för mina fina förslag hamnade fort på föregående sidan och jag vill också gärna vara med =D Jag läste, men jag förstår inte varför det är en gräns på 10 medlemmar. : / Annars så förstår jag poängen. : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jiyu - gruppen finns redan. Blue Ghost. Jiyu inlagd på listan. DarkLight - Du kommer antagligen bli med någon gång :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hopp, vad äre för fel på mig då? :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Jiyu - gruppen finns redan. Blue Ghost. Jiyu inlagd på listan. DarkLight - Du kommer antagligen bli med någon gång :) Öh, jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hoppsan, du också ja. Inlagt i ansökslistan :) (INGA MER TAS IN, NI MÅSTE FÅ EN INVITE) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Hoppsan, du också ja. Inlagt i ansökslistan :) (INGA MER TAS IN, NI MÅSTE FÅ EN INVITE) Ja men, jag ansökte ju före jiyu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Cakeguy - 1 90LIVE - 1 Senshi - 1 Money - 1 WASD - 1 Guggo - 1 Juicelol - 1 40200 - 1 Chagi - 1 jiyu - 1 Dessa personer har invites, så ni får helt enkelt fråga dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.