Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) ja det tar 2 timmar att komma till henne :( jag bor säkert 2 mil från henne :( ja vi träffas aldrig på fritiden pratar bara Via mobil hela tiden och på msn och internet :( Hur gammal är du? 11-12? Långdistansförhållande är fail i ålder 17-18, hur fan lyckades ni ens träffas i den åldern? Tar det två timmar att åka två mil? Jag åkte till stockholm på 4 timmar som ligger 78 mil härifrån. Ni borde göra slut, det kommer verkligen inte funka. Då åkte du i 195 km/h och det är inte troligt, sluta ljug bums! Hört talas om X2000? Idiot.. Man åker fan 3 timmar dit, en timma mindre än vad jag sa. Jag gjorde det otroliga, troligt. När jag var 4 år tog det 5 timmar ._. Annars har du den nyaste sportbilen eller vad Men ditt inavlade.. ARGH!Kolla fucking sj.se, era idioter. X2000 åker dit på 3 timmar, hur jävla efterblivna är inte ni? Ja men du kunde ha sagt att du snackade om tågskit Och ni alla är inte från samma städer, Jag är från göteborg och det tar kanske lite längre tid än du. Redigerat 17 December 2009 av PouyaShirin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 ja det tar 2 timmar att komma till henne :( jag bor säkert 2 mil från henne :( ja vi träffas aldrig på fritiden pratar bara Via mobil hela tiden och på msn och internet :( Hur gammal är du? 11-12? Långdistansförhållande är fail i ålder 17-18, hur fan lyckades ni ens träffas i den åldern? Tar det två timmar att åka två mil? Jag åkte till stockholm på 4 timmar som ligger 78 mil härifrån. Ni borde göra slut, det kommer verkligen inte funka. Då åkte du i 195 km/h och det är inte troligt, sluta ljug bums! Hört talas om X2000? Idiot.. Man åker fan 3 timmar dit, en timma mindre än vad jag sa. Jag gjorde det otroliga, troligt. När jag var 4 år tog det 5 timmar ._. Annars har du den nyaste sportbilen eller vad Men ditt inavlade.. ARGH! Kolla fucking sj.se, era idioter. X2000 åker dit på 3 timmar, hur jävla efterblivna är inte ni? Ja men du kunde ha sagt att du snackade om tågskit Och ni alla är inte från samma städer, Jag är från göteborg och det tar kanske lite längre tid än du. Men jag är också "från" fucking göteborg, ungen.Tar lika lång tid, X2000 är ett tåg, vafan trodde du? Raketbil? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 ''När jag var 4 år tog det 5 timmar'' Svårt och läsa? 7 år sen fanns det gamla bilar som inte typ hade fyfan 200 km/h eller vafan ni snackar om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) ''När jag var 4 år tog det 5 timmar'' Svårt och läsa? 7 år sen fanns det gamla bilar som inte typ hade fyfan 200 km/h eller vafan ni snackar om. Ja, men tänk efter lite, om det tar 4 timmar att åka ~80 mil i 200 km/h så tar det med samma hastighet 6 minuter att åka 2 mil, så även om man kör (springer) i 10 km/h så tar det inte ens två timmar att åka/springa 2 mil Redigerat 17 December 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Ni förvirrar mig, han sa att han bor 2 mil ifrån henne, då lär han väl fan inte åka X2000 dit? Min fråga till trådskaparen är: Hur gammal är du? OCH VARFÖR BOR DIN FLICKVÄN 2 JÄVLA MIL IFRÅN DIG?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 ''När jag var 4 år tog det 5 timmar'' Svårt och läsa? 7 år sen fanns det gamla bilar som inte typ hade fyfan 200 km/h eller vafan ni snackar om. Ja, men tänk efter lite, om det tar 4 timmar att åka ~80 mil i 200 km/h så tar det med samma hastighet 6 minuter att åka 2 mil, så även om man kör (springer) i 10 km/h så tar det inte ens två timmar att åka/springa 2 mil Det är inte de vi snackar om.. Vi gör så att trådet spårar ur.. Just nu snackar vi om typ stockholm 75/80 mil asså jag orkar inte svara om det ska fortsätta, förresten så har han redan fått massor av ''svar'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Urspårad tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg