Gäst DarkLight Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Enkelt! http://annnne.blogg.se/images/2009/malacodjungelvral80gr_26032637.jpg Dem är goda! Ännu godare när man vill ha salt. Ja, de är riktigt goda. Lakrits. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 håller med den som skriver ovanför mig. Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 den bästa är sån där gammaldags kola som brukar finnas på julmarknader men av vanliga sorter är det cola nappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 godis...hmm... det måste vara typ saltlakrits eller random sura godisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Skumtomtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Skumtomtarohh, glömde skumtomtar. hur kunde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 OSTBÅGAR OCH OSTBOLLAR :D Sen är tuggummi gått med :D Ostbågar och ostbågar är ju samma sak... Va? Står ju Ostbågar och Ostbollar, Ostbollar är godare tycker jag. Mer luftiga :) Usch nej, de smakar ju bara fett. OLW:s ostbågar skare vara. :huh: Ja. OLW:s ostbågar och ostbollar är dom bästa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Glömde Anthon Bergs Marsipanbröd.http://www.toms.dk/Files/Billeder/Billeder%20AB/Produkter/Marcipanbrd/Marcipanbroed.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 http://popsop.ru/wp-content/uploads/kit-kat_bulgaria.jpg Fast mest jordnöts smör. De finns att köpa på turkaffären på sjögatan om det är nån som bor i Sundsvall som undrar. :P och på finlands färgan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 OLW's Sourcream & Béarnaisechips med Fresh Island dipp är fan det bästa som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Sourcream & Béarnaisechipsen smakar ju inte mycket béarnaise. VArför e det din favorit? =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Allt surt godis och all choklad utan nötter. Jag är allergisk mot nötter. Jag gillar faktist alla sorters chips. Men jag föredrar popcorn före chips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.