Erram Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Sura godisar (alla) och chips med dipp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaki Skrivet 3 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2010 Sura nappar. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Äter inte Godis -_- (Godisförbud) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Äter inte Godis -_- (Godisförbud) Eget initiativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zam Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Äter inte Godis -_- (Godisförbud) Eget initiativ? Han skrev "(Godisförbud)". >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Äter inte Godis -_- (Godisförbud) Eget initiativ? Han skrev "(Godisförbud)". >_> Ja, men uppenbarligen var frågan om han själv bestämt att inte äta godis eller hans föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Äter inte Godis -_- (Godisförbud) Eget initiativ? Ja ^^ Tipsar om att ni gör det för efter ett tag känner man inte godissuget längre och så går man ner det man skulle ha gått upp om man ätit godiset :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 5 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2010 Jag älskar surisar ochchips med dipp. Särsilt sourcream and onion med solrosolja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Allt surt och all ljus choklad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 Exakt vad är det för choklad? (ställer frågan till alla) Marabou är imo godast. Med non stop är godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2010 non stop :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 12 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2010 Äter inte Godis -_- (Godisförbud) Eget initiativ? Ja ^^ Tipsar om att ni gör det för efter ett tag känner man inte godissuget längre och så går man ner det man skulle ha gått upp om man ätit godiset :lol: Egentligen går jag inte upp något alls när jag äter, doktorn sa att jag har onormalt hög ämnesomsättning :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.