Hoppa till innehåll

What If: Sony Say "we Quit"


GangsterTwist

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ontopic:

Vad menar du saverty? "För Sony's del är det typ nu eller aldrig" ?

Nu menar jag ju inte precis Nu men snart alla fall. Många av Sony's mest förväntade titlar är på gång (Gt5, GoW3, Heavy Rain) samt att både Natal och... "Gem" (Var det officiellt?) släpps snart. Stenhårt krig mellan Microsoft och Sony för julen alla fall. Både står ju mer eller mindre och skjuter ut erbjudande åt alla håll. Mycket spännande ja... ^^

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget slår seriöst God Of War 3 och Heavy Rain, (nu säger väl nån lite töntigt - hur vet du de har du kört dom eller) svar nej.

 

Sen kommer också Killzone 3 och Agent och Resistance 3. (fast när vet jag inte än, ser säkert mer om de på E3.)

Edit: Också The Last Guardian.

 

 

Lite fanboy får man väl vara såhär till julen :P haha,

 

jk

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Ontopic:

Vad menar du saverty? "För Sony's del är det typ nu eller aldrig" ?

Nu menar jag ju inte precis Nu men snart alla fall. Många av Sony's mest förväntade titlar är på gång (Gt5, GoW3, Heavy Rain) samt att både Natal och... "Gem" (Var det officiellt?) släpps snart. Stenhårt krig mellan Microsoft och Sony för julen alla fall. Både står ju mer eller mindre och skjuter ut erbjudande åt alla håll. Mycket spännande ja... ^^

 

Tror Natal kommer floppa stenhårt. Microsofts version av EyeToy.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas Sony fortsätter med PS3, vore världens undergång annars... :o

Men som tur är det forfarande en "hit and run" källa.

Som jag sa tidigare så var det en HISTORIA, inte något jäkla påstående att Sony skulle ge upp PS3... Läs mer än den första raden ffs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...