Nacke3000 Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Tålamod... Oscar ber sin dagisfröken hjälpa honom att ta på sig sina stövlar innan han skall gå ut. De är jättebesvärliga att ta på och fröken måste verkligen göra världens ansträngning för att utföra uppdraget. När äntligen stövlarna sitter på så säger Oscar: - De sitter på fel fot! Fröken tror inte sina ögon när hon konstaterar att det är som Oscar säger, stövlarna sitter faktiskt fel. Hon drar som en dåre i 3 minuter för att ta av dem och börjar om med en superansträngning för att sätta på dem igen. Till slut är de på plats. Då säger Oscar: - Det är inte mina stövlar! Fröken andas djupt och lägger locket på känslorna för att inte skada lilla Oscar som tittar på henne med fiskblick. - Ok, säger hon, vi tar av dem då! Och sätter igång med samma träning som tidigare. - Varför sa du inte det tidigare? frågar hon när hon är klar. Oscar svarar då: - Det är inte mina stövlar, det är brorsans, men mamma vill att jag skall ha dem! Fröken börjar gråta och med mycket behärskat, fast bestämt sätter hon på stövlarna för en tredje gång. Sedan lyfter hon upp Oscar, sätter på honom jacka, mössa och halsduk och frågar: - Var är dina vantar? - Jag la dom i stövlarna! Hehe den är nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Inte riktigt min typ av humor, men lite kul var den. Btw, varför gjorde du så stora mellanrum? Det blev bara jobbigare att läsa =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Bra historia! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 cool historia!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Oh det dära med mellanrummen var för att jag kopierade sagan från ett mail. Det ska vara så tydligen :huh: Kunde fixa det men hoppas att det funkar :-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 ja där gäller det att ha ett grymt tålamod :D :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 Den var ganska kul Kanske inte världens bästa men bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 15 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2010 Lol. den var ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 "Jag la dom i stövlarna" Haha den var fan bra ju :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2010 Hehe den va ju lite rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.