rtradio Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Tänkte pröva på det här med sända nätradio. Annars brukar jag sända på 88,8 Falun ;) Men i vilket fall idag 18:30 till 20:00 kommer jag sända. Ni kan ringa in via skype och önska eller chatta eller om ni vill vara med och sända då addar ni: rtradio1. Massor med tävlingar och mera! Hoppas ni lyssnar! När klockan har slagit 18:25 kan ni gå in på denna länk: http://91.95.200.76:8000/stream.ogg.m3u [ ni måste ha winamp ] Redigerat 17 December 2009 av rtradio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rtradio Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDniiiing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 (redigerat) Man måste inte alls ha winamp, lyssnar med VLC nu. Hör bara nåt väldigt lågt ljud, antar att du har micen på och det är nån TV i bakgrunden som låter. Du har inte sagt något på 5 minuter så jag lämnar, tittar in igen om 20min när jag sätt klart ett pokemon-avsnitt. edit: det är fortfarande helt tyst... Redigerat 17 December 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rtradio Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Haft tekniska problem, då mitt mixerbord har krånglat.. Men nu ni är det en sänding till 20:30 hoppas ni lyssnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Laggar lite, min börjar buffra då och då. Antagligen ditt internet. Hur många lyssnare och vad är rekordet? Du skulle få mycket mer om du gjorde som jag och gjorde en tråd 2 dagar innan sändningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rtradio Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 lite mer tekniska problem ntror det är fixsat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.