Hoppa till innehåll

Felstavigar,punkt,komma Och Annat Skit.

drmusicz

Rekommendera inlägg

denna text är helt ok enligt mig man behöver inte tracka folk som skriver såhär

dena text er inte okey enlickt mig mann moste traka folk som skiver soher alt. mörda demm

Denna text är bra. Även fast man kan göra en del slarvfel när man skriver så borde folk inte tracka eller lägga märke till om man t.ex. sär skriver något.

My Fucking Opinion

De flesta klagomål mot stavning är ju mot de som skriver som exemplet i mitten...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DarkLight

Det finns ju klagomål om felstavning och så, men man kanske råkar göra ett fel någonstans i ett inlägg eller i en tråd och då hinner man inte själv se det.

Tycker dock inte det är ok att någon säger att man stavat fel, det kan man själv se (om man nu kan), en person skall inte säga att någon gjort något fel i ett inlägg eller i en tråd.

Eller jo, om det finns många stavfel och man förstår inte vad den personen menar, kan man ju säga åt. Men inte för något litet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju klagomål om felstavning och så, men man kanske råkar göra ett fel någonstans i ett inlägg eller i en tråd och då hinner man inte själv se det.

Tycker dock inte det är ok att någon säger att man stavat fel, det kan man själv se (om man nu kan), en person skall inte säga att någon gjort något fel i ett inlägg eller i en tråd.

Eller jo, om det finns många stavfel och man förstår inte vad den personen menar, kan man ju säga åt. Men inte för något litet.

Roligast är ju när någon stavat fel i ett fusk, eller när fusket är översatt i google translate, man tycker ju att den som godkänner fusket borde kolla om det faktiskt går att läsa, men nej...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvär, bara du.

Nope, minst två ;)

ja stör mig inte på dom som skriver fel, vet att jag också gör xD

Kan du formulera om meningen, jag förstod den inte.

Han fick det att låta som att han inte stör sig på att folk skriver fel, men att han också stör sig på dom som skriver fel...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvär, bara du.

Nope, minst två ;)

Han fick det att låta som att han inte stör sig på att folk skriver fel, men att han också stör sig på dom som skriver fel...

Läsförståelse A.

Han menar att han : Stör sig INTE på dom som skriver fel, vilket att han själv skriver fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvär, bara du.

Nope, minst två ;)

Läsförståelse A.

Han menar att han : Stör sig INTE på dom som skriver fel, vilket att han själv skriver fel.

Ah, nu förstår jag... Jag hatar när folk utelämnar ord som är viktiga för sammanhanget..

"ja stör mig inte på dom som skriver fel, vet att jag också gör xD"

=

"Jag stör mig inte på de som skriver fel, jag vet att jag också skriver fel. Smiley"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Roligast är ju när någon stavat fel i ett fusk, eller när fusket är översatt i google translate, man tycker ju att den som godkänner fusket borde kolla om det faktiskt går att läsa, men nej...

Ja, det är sant. De som kontrollerar fusken borde vara lite mer nogrannare när de kollar igenom de. Inte bara trycka på "godkänd-knappen".

Har sett många fusk där jag inte ens förstår vad fusket vill säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvär, bara du.

Nope, minst två ;)

Läsförståelse A.

Ah, nu förstår jag... Jag hatar när folk utelämnar ord som är viktiga för sammanhanget..

"ja stör mig inte på dom som skriver fel, vet att jag också gör xD"

=

"Jag stör mig inte på de som skriver fel, jag vet att jag också skriver fel. Smiley"

När jag var 9 år stavade jag t.o.m bättre än honom.

Redigerat av PouyaShirin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...