msa Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 tjo, ska göra en ny mage men undrar vad man ska specca, skriv gärna fördelar/nackdelar med dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Beror på vad du tänker göra. Frost är populärast för levling eftersom det inte tar så mycket mana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) prioriterar levling men att kunna raida lite hade inte varit helt fel. Redigerat 18 December 2009 av msa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Raida gör man på 80, det går att byta specc närsomhelst för lite guld. Inte koll på vilket som är bästa raidingspeccet nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 18 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 tror jag ska specca i frost då, tack för hjälpen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 nja pvp skulle jag nog satsat på arcane, pve fire. arcane är bra för att spellsen skadar mycket och har för det mesta ingen cast time, fire är bra för då får du in snabba starka attacker med dots, frost är också rätt bra på pvp eftersom det funkar lite som frost shock för att du saktar ner dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Ja, arcane är bäst i PvP, men fire för att levla? Mana drainande som fan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 (redigerat) Ja, arcane är bäst i PvP, men fire för att levla? Mana drainande som fan jag menade fire mot bossar annars skulle jag nog kört arcane där med förutsätter ju förstås att man har bra spirit Redigerat 21 December 2009 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 (redigerat) Ja, arcane är bäst i PvP, men fire för att levla? Mana drainande som fan jag menade fire mot bossar annars skulle jag nog kört arcane där med förutsätter ju förstås att man har bra spirit Ja, men PvE i hans läge är att levla Redigerat 22 December 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 nja pvp skulle jag nog satsat på arcane, pve fire. arcane är bra för att spellsen skadar mycket och har för det mesta ingen cast time, fire är bra för då får du in snabba starka attacker med dots, frost är också rätt bra på pvp eftersom det funkar lite som frost shock för att du saktar ner dom. Arcane är bäst i raiding och Frost bäst i PvP/Arena och Levling, Körde dock Frostfirebolt specc 76-80, möser ner mobsen då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) nja pvp skulle jag nog satsat på arcane, pve fire. arcane är bra för att spellsen skadar mycket och har för det mesta ingen cast time, fire är bra för då får du in snabba starka attacker med dots, frost är också rätt bra på pvp eftersom det funkar lite som frost shock för att du saktar ner dom. Arcane är bäst i raiding och Frost bäst i PvP/Arena och Levling, Körde dock Frostfirebolt specc 76-80, möser ner mobsen då. frostfire bolt spec?? finns bara arcane/fire/frost, du kan däremot ha speccat till forstfire bolts fördel så att den skadar mer. dessutom så lovar jag dig att ifall en arcane mage och en frost mage möts så blir frost magen riktigt köttad. Redigerat 23 December 2009 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Frostfirebolt speccad, Fire/arcane speccat för att man ska använda Frostfire bolt. Och nej, arcane får ganska så rejält stryk av av en frostmage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg