Hoppa till innehåll

Mage Specca Frost/fire/arcane


msa

Rekommendera inlägg

nja pvp skulle jag nog satsat på arcane, pve fire. arcane är bra för att spellsen skadar mycket och har för det mesta ingen cast time, fire är bra för då får du in snabba starka attacker med dots, frost är också rätt bra på pvp eftersom det funkar lite som frost shock för att du saktar ner dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, arcane är bäst i PvP, men fire för att levla? Mana drainande som fan

jag menade fire mot bossar annars skulle jag nog kört arcane där med

 

förutsätter ju förstås att man har bra spirit

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, arcane är bäst i PvP, men fire för att levla? Mana drainande som fan

jag menade fire mot bossar annars skulle jag nog kört arcane där med

 

förutsätter ju förstås att man har bra spirit

 

Ja, men PvE i hans läge är att levla Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja pvp skulle jag nog satsat på arcane, pve fire. arcane är bra för att spellsen skadar mycket och har för det mesta ingen cast time, fire är bra för då får du in snabba starka attacker med dots, frost är också rätt bra på pvp eftersom det funkar lite som frost shock för att du saktar ner dom.

Arcane är bäst i raiding och Frost bäst i PvP/Arena och Levling,

 

Körde dock Frostfirebolt specc 76-80, möser ner mobsen då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja pvp skulle jag nog satsat på arcane, pve fire. arcane är bra för att spellsen skadar mycket och har för det mesta ingen cast time, fire är bra för då får du in snabba starka attacker med dots, frost är också rätt bra på pvp eftersom det funkar lite som frost shock för att du saktar ner dom.

Arcane är bäst i raiding och Frost bäst i PvP/Arena och Levling,

 

Körde dock Frostfirebolt specc 76-80, möser ner mobsen då.

 

frostfire bolt spec?? finns bara arcane/fire/frost, du kan däremot ha speccat till forstfire bolts fördel så att den skadar mer.

 

dessutom så lovar jag dig att ifall en arcane mage och en frost mage möts så blir frost magen riktigt köttad.

Redigerat av Ponne92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...