contra Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 (redigerat) Idag när jag satt och spelade wow blev jag Disconnected och jag trodde det var en vanlig DC men sen när jag skulle logga in igen kunde jag inte. jag gick in på wow-europe och försökte logga in därmen det gick inte det stog att jag inte hade ett giltlig lösen eller användarenamn. HJälp mig ge mig tips Redigerat 18 December 2009 av contra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Återställ lösenordet? Antingen Glömt lösenordet - knappen eller något annat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Idag när jag satt och spelade wow blev jag Disconnected och jag trodde det var en vanlig DC men sen när jag skulle logga in igen kunde jag inte. jag gick in på wow-europe och försökte logga in därmen det gick inte det stog att jag inte hade ett giltlig lösen eller användarenamn. HJälp mig ge mig tips Är du P22 som inte vet hur man får tillbaka ett hackat account? Din erfarenhet på internet är utomstående. Försök hitta knappen "Glömt lösenord" och skriv in infon dem vill ha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Det kan vara någon som har typ en ''keylogger'' tror jag det heter och då kan de alltid veta ditt lösen, jag hade det så jag skickade ett mail till blizzard. Så det kan vara smart också efter du bytt lösen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 om det är en keylogger ska du virus söka datorn innan du byter lössen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Har ändrat mitt lösenord på wow och försökt logga in, men mitt account har blivit bannad från wow på grund av illegallt bytelshandel. Jag har då skickat ett brev till Blizzard om att jag inte har gjort detta och väntar på svar av Blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Ett brev med vad exakt? Du måste följa en av dessa webforms, annars väntar du i två veckor på ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg