theozor Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Jag la in ett fusk till Lego indiana jones.Och det stog att jag skulle få ett medelande inom kort och jag har inte fått det ennu.Såjag vet inte om det finns eller inte. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Fusket kommer att läggas upp på hemsidan när en moderator har granskat det. Om fusket inte var tillräckligt bra kan det hända att fusket inte läggs upp. I vilket fall kommer du att få ett meddelande (PM) när fusket har blivit granskat. Det kan ta ett tag tills någon kollar på det, oftast inte längre än en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Jag la in ett fusk till Lego indiana jones.Och det stog att jag skulle få ett medelande inom kort och jag har inte fått det ennu.Såjag vet inte om det finns eller inte. :(Du får vänta helt enkelt, en moderator måste kolla på fusket först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) *borttaget* Redigerat 20 December 2009 av Nafrali §1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jag har fått vänta i 3 dagar, hoppas nån kollar upp mitt fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jag har lagt in ett fusk på Mario kart för en månad sen. Jag är nästan helt säker på att fusket inte blev inlagt ,men jag har inte fått något mejl om det . Har ni någon aning om varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Jag har lagt in ett fusk på Mario kart för en månad sen. Jag är nästan helt säker på att fusket inte blev inlagt ,men jag har inte fått något mejl om det . Har ni någon aning om varför?För att ditt fusk sög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Admin måste godkänna det. (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Admin måste godkänna det. (?) inte bara admin moderatorena godkänner dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 " Meningar som ser ut så här: "Du skall gå till skogen,sedan skall du ta nyckeln.Sen så går du till slottet." eller "Pausa och tryck höger,Vänster,cirkel,fyrkant,L1. Felet i texten är att det saknas mellanrum efter kommatecken och punkt och därmed kommer fusket inte att bli godkänt. För att det skall bli godkänt skall det ändras till: "Du skall gå till skogen, sedan skall du ta nyckeln. Sen så går du till slottet." eller "Pausa och tryck Höger, Vänster, Cirkel, Fyrkant, L1." Kan vara en anledning. Under skrivrutan när du lägger in ett fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Som sagt, alla inskickade fusk, nyheter, speländringar mm, måste granskas av en moderator eller administratör. Om ditt fusk etc blir godkänt eller nekat så får du ett PM om det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Vart ser man sitt fusk? Ja har lagt in ett, men kommer inte ihåg vart ja fuskade till x') Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.