GangstaLean Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 /\ RUBRIKEN ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Ja, det kan man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Ja, du kan vara med i så många du vill/får bli med i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 /\ RUBRIKEN ^^ vadå ska du rata HG??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 /\ RUBRIKEN ^^ vadå ska du rata HG??? Nej men han kanske ska vara me i HG och typ kanske en vanlig allmän grupp som typ imba. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Ja, du kan vara med i så många du vill =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Nej, tydligen kan man inte det nuförtiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hjortar Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Nej, tydligen kan man inte det nuförtiden.Jo det kan man :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 man kan fast det är nog rätt svårt att komma in i kg om man är medlem i hg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 man kan fast det är nog rätt svårt att komma in i kg om man är medlem i hg.Det finns fler grupper än Kattgruppen och Hundgruppen här på fuska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 man kan fast det är nog rätt svårt att komma in i kg om man är medlem i hg.Det finns fler grupper än Kattgruppen och Hundgruppen här på fuska. jag vet, det finns fler men min poäng var att det är litte svårare att komma in just i den gruppen för honom eftersom jag inte tror dom accepterar några från hundgruppen. jag sa aldrig att kg och hg var dom enda som fanns.förstår du vad jag menar? att man kan vara medlem i flera men att han nog inte blir insläppt i just den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Det är visst flera grupper på fuska som inte tillåter medlemmar ifrån den där kattgruppen så om man är medlem där är det svårt att vara med i två grupper.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg