apan174 Skrivet 20 December 2009 Rapport Skrivet 20 December 2009 tja, har problem med min cs 1.6. förut när jag startade cs så stod det (cs can only plays with softwere ) ngt sånt där men sen laddade jag ner grafik drivers då funkade det men nu när jag har drivern,så kan jag bara ha på den sämsta grafiken annars när jag kör med näst lägsta grafiken står det på min skärm den blir svart och så står det (input not sumpport ) och jag har en bra dator med 1 gig grafik 2.6 ghz 4 gig ram, osv borde jag inte kunna köra på ngn bätrre grafik och min skärm är 5 till 3 år gammal LCD skärm. Men när jag kör counter strike source då kan jag ha högre grafik inte det bästa mern bätrre än cs 1.6 snälla hjälp mig tack :) Citera
Laserturken Skrivet 20 December 2009 Rapport Skrivet 20 December 2009 Men kör i software mode då :). stick in i ''Options' eller är det ''Settings'' , sen sticker du in där du ändrar grafik o sånt skit så kan du ändra till software. Svårt och förklara för jag är upptagen.. Kanske förklarar bättre senare Citera
apan174 Skrivet 20 December 2009 Författare Rapport Skrivet 20 December 2009 Men kör i software mode då :). stick in i ''Options' eller är det ''Settings'' , sen sticker du in där du ändrar grafik o sånt skit så kan du ändra till software. Svårt och förklara för jag är upptagen.. Kanske förklarar bättre senare aa men softwere jag har kört med den i 5 års tid :/ :(((( Men kör i software mode då :). stick in i ''Options' eller är det ''Settings'' , sen sticker du in där du ändrar grafik o sånt skit så kan du ändra till software. Svårt och förklara för jag är upptagen.. Kanske förklarar bättre senare aa men softwere jag har kört med den i 5 års tid :/ :(((( skulle vara kul att spela med ngt bätrre grafik :) Citera
majskolv Skrivet 20 December 2009 Rapport Skrivet 20 December 2009 (redigerat) aa men softwere jag har kört med den i 5 års tid :/ :((((är datan 5 år gammal? Redigerat 20 December 2009 av NuPallarJag Citera
apan174 Skrivet 20 December 2009 Författare Rapport Skrivet 20 December 2009 (redigerat) aa men softwere jag har kört med den i 5 års tid :/ :((((är datan 5 år gammal? nej skärmen e 5 år.min föra data hade jag också softwere på så jag har kört softwere i 5 årrs tid med olicka datorer Redigerat 20 December 2009 av apan174 Citera
Rammus Skrivet 21 December 2009 Rapport Skrivet 21 December 2009 Förstår inte ens vad du skriver, Men kör i OpenGL då? Eller kan du inte spela med OpenGL? Software försämrar grafiken på cs1.6, Därför ska du ta OPENGL!!!!!!!!!!!!!!! Citera
Laserturken Skrivet 21 December 2009 Rapport Skrivet 21 December 2009 tja, har problem med min cs 1.6. förut när jag startade cs så stod det (cs can only plays with softwere) ngt sånt blalbalblabla Jag tror han menar '' Cs can only play with Software '' Då kan inte han starta med OpenGL? Citera
apan174 Skrivet 21 December 2009 Författare Rapport Skrivet 21 December 2009 Förstår inte ens vad du skriver, Men kör i OpenGL då? Eller kan du inte spela med OpenGL? Software försämrar grafiken på cs1.6, Därför ska du ta OPENGL!!!!!!!!!!!!!!! när jag skaffade drivers t grafiken så kan jag köra med den sämsta grafiken på softwere.openg och d3d .jag vill köra med den bästa df min dator klara av det men när jag byter t den högsta grafiken blir min skärm helt svart och en ruta (input not support) ... fattar ni ??? Citera
Ankdamm Skrivet 23 December 2009 Rapport Skrivet 23 December 2009 Testa att skaffa en ny skärm, för du sa att den var 5 år gammal, och då vet man aldrig hur dålig den kan vara :P Citera
apan174 Skrivet 23 December 2009 Författare Rapport Skrivet 23 December 2009 Testa att skaffa en ny skärm, för du sa att den var 5 år gammal, och då vet man aldrig hur dålig den kan vara :Pahahah aa men på min förra dator (bärbar) så koppladre jag in en stationär skärm bt den och då kunde jag ha högsta grafiken men nu när jag skaffa en ännu bätrre dator så blev det mkt krongel Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.