Rhino Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Ni vet den lilla spaken man typ styr allt med? asså den är typ skithård, och när man liksom svänger på GTA, så sitter den kvar där. asså den är skit trög. blir sur så fort ja ska spela GTA. ;/ Snälla? Nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 Testa att dra den åt något håll väldigt hårt :) . Har funkat för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 vet inte om detta går om jag hade varit du så hade jag inte testat detta men du kan kanske hälla i lite cykel olja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Testa att dra den åt något håll väldigt hårt :) . Har funkat för mig. Nja, testat. går typ inte. vet inte om detta går om jag hade varit du så hade jag inte testat detta men du kan kanske hälla i lite cykel oljacykel olja? låter sjukt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ibanez Skrivet 22 December 2009 Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Det är nog nästan till 100% smuts i gängorna för spaken, du får antingen skruva loss hela din faceplate eller dra av ''huvudet'' på spaken och försöka göra rent med en tandpetare eller något, men vad du än gör, häll INTE ner cykel olja!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 22 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2009 Det är nog nästan till 100% smuts i gängorna för spaken, du får antingen skruva loss hela din faceplate eller dra av ''huvudet'' på spaken och försöka göra rent med en tandpetare eller något, men vad du än gör, häll INTE ner cykel olja!!Okej. :D Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 2 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 I Fixed It! bytte spaken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg