Rhino Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Det är radiosändningar som högtalaren tar upp. Inget nytt, dock trodde jag det var finska men vafan vet jag ^^HAHAHA, fyfan va kul, helt plötsligt när man lirar så börjar nå rab snacka om politik xD Hört att de hänt förut :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyper Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Awesome :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Har aldrig hänt här. Låter skumt.. Har du garanti kvar? Så kan du lämna in högtalarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 Hehe påminner om när jag var på gitarr. Där nere i källaren (om man kan kalla det så) så var det nån sak. Dom snackade sen när vi va uppe och spela var datorn på. Så började man höra nåt mysko xD Sen efter mycket funderande kom vi på att det va dom där nere som hördes via gitarrens högtalare xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Antligen så är det en arab som har kopplat in högtalare med sin mikrofon och pratar om politik =) Sånt har aldrig hänt mig i hela livet! För mig när jag har på lågt volym så låter det bara brus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Jag har Gstar 5.1 högtalare.Har hört någon prata någon på något mysko språk ibland.Förstod inte ett ord.Första gången var sommaren 2009,när jag satt och spelade ett spel. Men nu händer det inte mera :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Jasså, radiosignaler, det gör allt lite lättare. Trodde jag blev spanad på när det prasslade lite röster i de gamla högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 23 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2010 Det är 0,5% Chans att det kan finnas en arab som pratar i högtalare det är lika mycket chans som att det finns känguru som springer på gater i stockholm! Och det är väldigt lågt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.