Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Som sagt, lämna in skivan på tex gamestopoki köpte ej spelet där köpte det på elgiganten <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Han menar att du ska gå till Game eller Gamestop, betala ~50:- och då sliper dem skivan åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 Hände samma sak för mig med Oblivion :( Men min farsa köpte en maskin som man "lagar" skivorna med ;) kostade runt 250 har jag för mig. Det stog att man skulle slipa skicvorna i den max 3 ggr men ja gjorde det 15 ggr istället :P Men sen dess har den funkat prima :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :(Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :(Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Va, nu fattar jag inget :huh:När det är kinesisk text, hur kan det då stå på engelska? Redigerat 23 December 2009 av loopen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Va, nu fattar jag inget :huh: När det är kinesisk text, hur kan det då stå på engelska? ja det fattar ja inte heller det är också ett mysterium för mig :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Va, nu fattar jag inget :huh: När det är kinesisk text, hur kan det då stå på engelska? ja det fattar ja inte heller det är också ett mysterium för mig :huh: .....gud vad du är korkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :huh: ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Va, nu fattar jag inget :huh: När det är kinesisk text, hur kan det då stå på engelska? ja det fattar ja inte heller det är också ett mysterium för mig :huh: .....gud vad du är korkad vad menar du :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 hur kan engelsk text vara på kinesiska? och i den texten stog det alltså att du skulle stoppa in en xbox consol i ditt xbox? yo dawg!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 :huh: ok Kan nu tala om att jag fick upp den där kinesiska texten förut och där stog det på engelska put in a xbox360 consol och sen pröva jag igen och då hände ingenting :( Stoppade du i en 360 skiva i ett 360 och den vad dig stoppa skivan i ett 360...? asså stoppade i gta iv skivan i mitt Xbox360 och då så kom den kinesiska texten upp och där stog det på engelska put in an xbox360 consol Va, nu fattar jag inget :huh: När det är kinesisk text, hur kan det då stå på engelska? ja det fattar ja inte heller det är också ett mysterium för mig :huh: .....gud vad du är korkad vad menar du :huh: rofl ont: -hur- kan det vara en -kinesisk- text på -engelska-? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.